تراکتور،همچنان بدون برد

تبریز (پانا) - در پی مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور که نساجی مازندران مهمان تراکتور بود, این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۲۴۷۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تراکتور،همچنان بدون برد

از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز تراکتور در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز میزبان نساجی مازندران بود که این بازی با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید.

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمد مسلمی پور، آرش قادری، رضا دهقانی، علی دشتی، علی نجفی، ابوالفضل رزاق پور،شاهین ثاقبی، پیمان بابایی و محمد عباس زاده یازده مهره زوانیمیر سولدو برای این بازی بود.

هردو تیم بازی نسبتا خوبی را ارائه کردند و در چند موقعیت هر دو تیم حمله های خوبی را به نمایش می گذاشتند با وجود صحنه های حساس و موقعیت های بسیار عالی تراکتور شانسی برای گل پیدا نکرد و نیمه اول بدون گل به پایان رسید تا هر دو تیم دست خالی به رختکن بروند،دقایقی بعد از شروع نیمه دوم بر ارسال ایستگاهی مسعود شجاعی و دو ضربه سر ناقص بالاخره با ضربه سر جانملکی و اشتباه اخباری گل اول نساجی به ثمر رسید تا بازی یک بر صفر شود.

در ادامه و با تعویض های متعدد سولدو سعی در باسازی بدنه تیم برای برگشت به بازی را داشت که تراکتور بازی توانست شوت خای بسیار جذابی را به سمت دروازه روانه کند اما نتیجه بخش نبود، در نهایت در دقیقه هشتاد و از ارسال روی نقطه کرنر هادی محمد تنها در محوطه جریمه به بالا پرید و با ضربه سر دروازه نساجی را باز کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار