با ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاهای هلیله و بندرگاه برخورد می‌شود

بوشهر(پانا) - فرماندار شهرستان بوشهر به همراه معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر، معاون عمرانی و بخشدار مرکزی بوشهراز روند ساخت و ساز غیرمجاز در روستاهای هلیله و بندرگاه بازدید کرده و تاکید کردند با این ساخت و سازها برخورد می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۴۷۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
با ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاهای هلیله و بندرگاه برخورد می‌شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بوشهر، صالح رحیمی در این بازدید اظهار کرد: هرکس قصد ساخت و ساز در محدوده روستا را دارد باید از مراجع قانونی از جمله بنیاد مسکن و دهیاری مجوز لازم را اخذ کند.

فرماندار شهرستان بوشهر افزود: دهیاری باید با قدرت از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری کند و با آن مقابله کرده و اجازه تخلفات ساختمانی را به هیچکس ندهد.

الماس گشتاسبی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز هیچ گونه مساعدت و ارفاقی نمی‌شود گفت: قانون هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز را تخلف می داند و پس از تشکیل پرونده در کمیسیون ماده 99، دهیاری موظف است نسبت به تخریب این بناها اقدام کند.

گشتاسبی در خصوص ساخت و ساز غیر مجاز در حریم 60 متری دریا نیز گفت: ساخت و ساز و تصرف در حریم 60متری دریا تخلف است و هرگونه بنایی که ایجاد شده باشد مطابق با قانون تخریب و پرونده متخلفان نیز در مرجع قضایی پیگیری می شود.

در این بازدید عارف علوی تبار بخشدار مرکزی شهرستان بوشهر گفت: با هر گونه ساخت‌وساز غیرمجاز در بخش مرکزی برخورد می‌کنیم و این امر با جدیت ادامه خواهد داشت تا دیگر شاهد چنین تخلفاتی نبوده و از مشکلات و مسائل بعدی ناشی از این امر جلوگیری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار