مطالعه کتاب آیین‌نامه قوانین مدارس برای همه موسسان و مدیران مدارس غیردولتی ضروری است

گناوه (پانا) - رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت بسیاری از حقوق و مزایای قانونی برای مدارس غیردولتی در کتاب آیین‌نامه قوانین مدارس بیان شده است، بنابراین نظام مطالعه این کتاب توسط همه موسسین و مدیران مدارس غیردولتی ضروری است.

کد مطلب: ۱۲۴۷۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
مطالعه کتاب آیین‌نامه قوانین مدارس برای همه موسسان و مدیران مدارس غیردولتی ضروری است

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناوه، محمد مهدی ملاکی در نشست با موسسان و مدیران مدارس و مراکز غیردولتی شهرستان گناوه اظهار کرد: بسیاری از حقوق و مزایای قانونی برای مدارس غیردولتی در کتاب آیین نامه قوانین مدارس بیان شده است، بنابراین نظام مطالعه این کتاب توسط همه موسسین و مدیران مدارس غیردولتی ضروری است.

وی گفت: در نظر داریم با رعایت چارچوب قوانین مدارس غیردولتی در ارتقای کیفیت علمی و آموزشی مدارس و مراکز و آموزشگاه‌های غیردولتی سطح استان گام‌های بلندی برداریم.

ملاکی ادامه داد: همه کسانی که به عنوان یک موسس و مدیر مرکز آموزشی وارد این عرصه شده اند با علاقه و عشق درونی به تعلیم و تربیت برای کمک به فرزندان میهن قدم در این راه نهاده اند و ما هم در این راه کنار شما هستیم.

وی با بیان اینکه حرکت در مسیر قانون باعث اعتلای مدارس و مراکز غیردولتی است گفت: همگی باید مقید به اجرای آیین نامه ها و قوانین باشیم و بررسی مشکلات نیز در چارچوب قانونی پیگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر مدارس و مراکز غیردولتی بخواهند از حمایت برخوردار باشند باید کیفیت آموزش و پرورش را رعایت کنند و بحث آموزشی و پرورشی باید در کنار هم مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید به اینکه مدارس غیردولتی بال آموزش و پرورش است، گفت: همه مدیران و موسسین نسبت به برطرف کردن معایب مدارس خود اقدام کنند.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: نسبت به رعایت موازین و آیین‌نامه‌های قوانین مدارس غیر دولتی توجه ویژه داشته باشید.

وی خاطرنشان کرد: در نشست ها و همفکری ها و کمک به مدارس غیردولتی تلاش خواهیم کرد و نگاه ما تعاملی در چارچوب قانون است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان در این نشست اظهار کرد: حدود ۴۲۰۰ نفر دانش آموز که ۲۱ درصد دانش‌آموزان شهرستان را شامل می‌شود در مدارس غیر دولتی شهرستان گناوه تحصیل می‌کنند.

اسکندر احمدی افزود: ۴١ مدرسه غیردولتی ،۱۴ زبانسرا، ۱۶ مرکز علمی آزاد و حدود ۵۸ پیش دبستانی در شهرستان گناوه وجود دارد.

وی با اشاره به مشارکت و همراهی و همکاری خوب مردم در کمک به مدارس دولتی و غیردولتی و ساخت و ساز مدرسه در شهرستان گناوه گفت: هم اکنون ۴ پروژه ساخت مدرسه خیرساز فعال است و به زودی ۲پروژه دیگر نیز آغاز خواهد شد.

وی تصریح‌کرد: مدارس غیردولتی باید در بهبود کیفیت و ایجاد رقابت سالم و استفاده از ظرفیت موجود بهره لازم را ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار