همایش تجلیل از فرهنگیان برگزیده جشنواره‌های حوزه امور تربیتی، مشاوره و آسیب‌های اجتماعی استان گیلان

رشت (پانا) - همایش تجلیل از فرهنگیان برگزیده جشنواره‌های حوزه امور تربیتی، مشاوره و آسیب‌های اجتماعی استان گیلان با حضور مسئولین استانی و محلی صومعه سرا در محل کانون فرهنگی تربیتی شهید بهشتی آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از فرهنگیان برگزیده جشنواره‌های حوزه امور تربیتی، مشاوره و آسیب‌های اجتماعی استان گیلان

معاون پرورشی و فرهنگی استان با گرامیداشت سالروز شهادت اسطوره ملی ملت ایران امیر کبیر او را الگوی حکومت داری و سخت کوشی معرفی کرد که در کنار دیگر گنجینه های غنی کشور در عرصه های گوناگون تعلیم و تربیت سیاسی، عقیدتی، اجتماعی و فرهنگی - تاثیر گذار به تحولات جاری این مرز وبوم می باشند.

وی در ادامه جشنواره های الگوی برتر تدریس، تجارب برتر، نوجوان سالم و همیار مشاور را بستری برای انتقال تجارب و محلی برای اندیشیدن اینکه بهترین راه را برای تربیت نسل جدید دانست.

معاون پرورشی و فرهنگی استان گیلان: بهره برداری از آثار ارائه شده را یکی از راهکارهای بهبود روند تصمیم گیری ها و امور اجرایی در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان خواند.

عمران کرمی رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهاب اجتماعی استان: چگونگی برگزاری جشنواره های استانی و کشوری پرداخت و استقبال همکاران فرهنگی اعم از پرورشی و آموزشی را قابل تقدیر دانست و خواستار حضور بیشتر همکاران و دانش آموزان در این جشنواره ها شد.

در این همایش از ۷۰ نفر از فرهنگیان برگزیده کشوری و استانی شهرستان‌ها و مناطق استان گیلان در جشنواره‌‌ الگوهای برتر تدریس، طراحی سؤال و تولید محتوای درس تفکر و سبک زندگی، جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، جشنواره ملی همیار مشاور، جشنواره نوجوان سالم و سرگروه‌های برتر فعالیت‌های پرورشی در مسابقه طراحی پوستر تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار