استاندار قم:

تقویت آموزش و پرورش موجب کاهش ناهنجاری‌ها می‌شود

قم(پانا)- استاندار قم گفت توجه به مسائل و نیازمندی‌های نظام آموزش و پرورش و کمک به ارتقاء و بهبود وضعیت آن، باعث رفع بسیاری از ناهنجاری‌ها در جامعه خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
تقویت آموزش و پرورش موجب کاهش ناهنجاری‌ها می‌شود

«سید محمدتقی شاهچراغی» استاندار قم عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به اقدامات چشمگیر مجمع خیرین مدرسه ساز استان قم، تلاش و همت این خیرین را کم نظیر دانست و افزود: این عزیزان با وجود برخی موانع و عدم همکاری ها، همچنان پای کار هستند و این واقعا باعث شرمندگی است که مدرسه‌ای توسط خیرین ساخته شده اما به دلیل ندادن انشعابات هنوز به بهره برداری نرسیده‌است.

وی با اشاره به برخی آسیب‌های اجتماعی در میان خانواده های دانش آموزان، خواستار پیگیری جدی برای رفع مشکلات آنها شد و گفت: در حوزه مسائل اجتماعی، ما باید به سراغ خانواده ها برویم و ضمن شناسایی آسیب ها و ناهنجاریها، مراکز متعددی در نقاط مختلف شهر برای رسیدگی به این امور ایجاد شود.

استاندار قم با بیان اینکه مشکلات و معضلات اجتماعی در مناطق محروم و کم برخوردار در همان جا نمانده و همه را مبتلا می‌کند، اظهار داشت: اتباع خارجی مجاز و غیرمجاز، جزئی از شهرمان هستند و بر اساس الزامات قانونی و اخلاقی، نمی توانیم از کنار مشکلات فرهنگی و اجتماعی آنها به راحتی عبور کنیم.

وی بر ضرورت ارتقاء مطالبه‌گری در جامعه و تلاش برای جلب اعتماد و نگاه مثبت مردم تأکید کرد و گفت: بسیاری از موانع و مشکلات در استان قم با تعامل و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برطرف خواهد شد و این نیازمند حضور جدی مدیران و مسؤولان در میدان عمل است و باید تلاش کنند زیرمجموعه های خود را بسیار فعال تر کنند.

شاهچراغی در پایان، کمک به نظام آموزش و پرورش را به طور مستقیم و غیرمستقیم در راستای وظایف و تکالیف بسیاری از نهادها عنوان کرد و افزود: در جلسات شوراها و کارگروههای استانی، باید مدیران و یا نماینده های تام الاختیار شرکت کنند که روند تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها در استان با سرعت بیشتری انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار