رئیس کمیسیون آموزش مجلس خبر داد

نامه دولت به شورای نگهبان برای تضمین بار مالی قانون رتبه‌بندی معلمان

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص تأمین بودجه لایحه رتبه‌بندی معلمان، گفت دولت برای تامین بودجه ۶ ماه امسال، امروز در نامه‌ای‌ به شورای نگهبان بودجه ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی را تعیین خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
نامه دولت به شورای نگهبان برای تضمین بار مالی قانون رتبه‌بندی معلمان

به گزارش خانه ملت، علیرضا منادی سفیدان در خصوص آخرین وضعیت قانون رتبه بندی معلمان، اظهار کرد: دولت هزینه لایحه رتبه بندی معلمان در بودجه 1401 پیش بینی کرده و مجلس نیز قطعا به رقم 25 هزار میلیارد تومان قید شده رأی مثبت خواهد داد.

وی ادامه داد: اما برای 6 ماهه دوم امسال، قرار است نامه‌ای از جانب دولت به شورای نگهبان ارسال و بار مالی 12 هزار و 500 میلیارد تومانی آن توسط دولت تضمین شود تا ایراد اصل 75 بر قانون گرفته نشود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: اصولا یکی از مهم‌ترین ایرادات شورای نگهبان به مصوبات مجلس اصل 75 و بار مالی مصوبات است که دولت با ارسال این نامه قصد حل این مشکل را دارد.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با یادآوری اینکه از مجلس نیز پیگیری‌هایی برای اجرایی شدن این قانون از طریق تأیید قانون در شورای نگهبان و دولت داشته است، گفت: امیدواریم این قانون هرچه سریع‌تر تایید و اجرایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار