رئیس پلیس تهران:

دستگیری ۶۳۴ سارق و مالخر در تهران؛ ۱۳ درصد دستگیرشدگان موبایل قاپ هستند

تهران (پانا) - رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری ۶۳۴ سارق و مالخر در طرح رعد ۵۲ خبر داد و گفت ۱۳ درصد دستگیرشدگان موبایل قاپ هستند.

کد مطلب: ۱۲۴۷۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری ۶۳۴ سارق و مالخر در تهران؛ ۱۳ درصد دستگیرشدگان موبایل قاپ هستند

سردار حسین رحیمی، در پنجاه و دومین طرح رعد، اظهار کرد: در این طرح ۲۱۵ حکم قضائی به اجرا گذاشته شد و ۶۳۴ نفر از سارقان و مالخران دستگیر شدند.

وی افزود: ۳۲ باند شناسایی و بالغ بر هزار و ۸۹۷ فقره سرقت در این طرح کشف شد و ماموران این پلیس موفق شدند ۱۴۴ دستگاه خودرو و موتور سرقتی کشف و ۷۹۹ پرونده سرقت بسته شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ در ادامه به دیگر دستاوردهای اجرای طرح رعد 52 اشاره کرد و اعلام کرد: ۲۶ محکوم متواری دستگیر شدند و همچنین مقادیر فراونی اموال مسروقه کشف شده است که کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۶ میلیارد تومان محاسبه کرده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: ۲۴ درصد سارقان دستگیر شده در حوزه سرقت خودرو، ۱۳ درصد موبایل قاپی، ۴ درصد سارقان منزل و ۵۵ درصد سارق اماکن خصوصی و دولتی هستند.

سردار رحیمی با بیان اینکه با تلاش همکارانم ۱۱ پاتوق مالخران، ۱۱ مرکز تجمع اراذل و اوباش و ۶۹ پاتوق سارقان و ۷۵ مرکز فروش مواد مخدر شناسایی و پلمب شدند، ادامه داد: ۴ قبضه سلاح جنگی و ۵۰ قبضه سلاح سرد و ۶۸ عدد فشنگ هم در این طرح کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران خاطرنشان کرد: ۲۷۵ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۴۵ کیلو مواد مخدر کشف شد.

وی در پایان به دستاورد های این در طرح در خصوص کشف ماینر های قاچاق اشاره و اعلام کرد: ۵۰۰ عدد ماینر از جنوب و جنوب غربی تهران کشف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار