رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان مطرح کرد:

آموزش بیش از 4 هزار خبرنگار از دستاوردهای سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا است

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان گفت سازمان دانش‌آموزی خانه‌ای امن برای دانش‌آموزان است و در زمینه‌های مختلف آماده جذب، ساماندهی و آموزش دانش‌آموزان در مقاطع مختلف است.

کد مطلب: ۱۲۴۷۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش بیش از 4 هزار خبرنگار از دستاوردهای سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا است

محمود رجبی‌پور، آموزش مهارت‌های زندگی را از وظایف سازمان دانش‌آموزی دانست و گفت: دانش‌آموزان با حضور در برنامه‌های مختلف سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا ضمن آموزش ارتباط با دیگران راهکارهای عملی مدیریت صحیح را آموزش می‌بینند.

رجبی‌پور همچنین گفت: آموزش بیش از 4000 خبرنگار تاکنون از جمله دستاوردهای سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پاناست و دانش‌آموزان پس از شرکت در دوره‌های مختلف و پس از فارغ‌التحصیلی با ارگان‌ها و ادارات دیگر همکاری می‌کنند و ما پلی هستیم برای رسیدن دانش‌آموزان به اهداف و آرزوهای آن‌ها.

وی افزود: قبل از شیوع کرونا با حضور در شهرستان‌ها، دانش‌آموزان آموزش‌های مختلف خبرنگاری را فراگرفته و در خصوص تنظیم خبر کمک‌های زیادی به ما می‌کردند.

رجبی‌پور گفت: پس از کرونا کار در سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا تعطیل نشد و دوره‌ها به صورت مجازی برگزار شد.

وی افزود: سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا با توجه به تربیت گروه‌های مختلف و توانمند، آمادگی کامل جهت تهیه کلیپ و تیزر را دارد و جهت تنظیم تفاهم‌نامه با ارگان‌ها و ادارات مختلف نیز اعلام آمادگی می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار