اکران فیلم مرد نقره‌ای ویژه دانش‌آموزان

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان در جلسه ویدیو کنفرانس روسای سازمان دانش‌آموزی شهرستانها و مناطق در خصوص اکران فیلم مرد نقره‌ای ویژه ی اولیاء، مربیان و دانش‌آموزان گفت فیلم مرد نقره ای به صورت ویژه برای دانش‌آموزان و اولیاءاکران می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۴۷۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
اکران فیلم مرد نقره‌ای ویژه دانش‌آموزان

محمود رجبی پور گفت: اکران فیلم سینمایی مرد نقره ای از امروز در سینماهای سراسر کشور برگزار می شود و طبق تفاهمنامه ای که سازمان دانش آموزی مرکز با دست اندرکاران این فیلم منعقد شده که دانش آموزان و خانواده ها از این فیلم به صورت نیم بها استفاده کنند.

رجبی پور گفت: فیلم مرد نقره ای به غرور ملی و همبستگی و پرچم پرداخته است. بنابراین جهت آموزش غیرمستقیم وطن پرستی جا دارد از شیوه نمایش فیلم و تئاتر استفاده شود.

وی افزود: سانس صبح سینماها اکران این فیلم را به صورت نیم بها به نمایش می گذارد و می تواند این سانس دانش آموزی باشد و اگر سینمایی سانس صبح ندارد می‌توان از سانس عصر استفاده کرد و باید هماهنگی های لازم با سینماها انجام شود.

وی در ادامه گفت: باید با مدارس هماهنگ باشید تا دانش آموزان را به این سمت هدایت کنند و این طرح به عنوان طرح سینما، خانواده و مدرسه است و هر عضو خانواده که در سانس صبح حضور پیدا کند نیم بهاست.

رجبی پور گفت: شهرستانهایی که سینما ندارند از ظرفیت سالن‌های موجود استفاده کنند و با هماهنگی مرکز در این سالن ها اکراین فیلم را داشته باشند.

وی گفت: پنجشنبه و جمعه بهترین زمان برای حضور خانواده ها در این مکانهاست و جهت رفاه حال خانواده ها لینک سامانه گیشه جهت ثبت نام گروهی در اختیار مدارس قرار داده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار