بابک مرادی:

حق من نبود اینقدر در استقلال نیمکت‌نشین باشم

تهران (پانا) - بازیکنی که قرار بود ستاره استقلال شود و هواداران خیلی زود به خاطر ظاهر جذابش به او لقب فلینی را دادند، حالا به‌دنبال انتخاب تیم جدید است! بابک مرادی روزی که با استقلال قرارداد بست، خیلی‌ها را منتظر یک درخشش خیره‌کننده در تیم رؤیاهایش گذاشت اما هیچ گاه در استقلال فضا برایش فراهم نشد تا توانایی‌هایش را نشان دهد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
حق من نبود اینقدر در استقلال نیمکت‌نشین باشم

به گزارش ایران ورزشی، مرادی حالا در وضعیتی است که عمیقاً دوست دارد به روزهای اوج پیش از حضور در استقلال بازگردد تا شاید دوباره در قاب چشمان مربیان و تصمیم‌گیران باشگاه استقلال قرار بگیرد و به این تیم بازگردد. مرادی به‌دنبال اثبات شایستگی‌هایش است و هدف‌های بزرگی در سر دارد. او هنوز پرانگیزه است.

روزی که به استقلال آمدی برای آمدنت هیاهوی بسیاری شد. خیلی‌ها منتظر درخشش خیره‌کننده تو در این تیم بودند اما حالا در حال جدایی از استقلال هستی. سرنوشت عجیبی برای تو رقم خورد.

همین طور است. روزی که به استقلال آمدم، همه به من می‌گفتند بابک تو ستاره استقلال می‌شوی. خودم هم همین هدف را داشتم چون به‌شدت عاشق استقلال بودم و با علاقه قلبی به این تیم آمدم. وقتی یک فوتبالیست با دلبستگی قبلی وارد یک تیم می‌شود، درصد موفقیتش افزایش می‌یابد اما اصلاً به من فرصتی داده نشد تا خودم را نشان بدهم.

تو دائماً نیمکت‌نشین بودی در حالی که ظرفیت‌های خوبی داشتی تا در استقلال به مهره‌ای درخشان تبدیل شوی.

زمانی که با استقلال قرارداد بستم، برای خودم اهدافی را ترسیم کرده بودم اما هیچ یک از هدف‌هایی که داشتم، محقق نشد. من بازیکنی نبوده و نیستم که به تصمیم مربی بی‌احترامی کنم. خودتان دیدید در تمام روزهایی که در استقلال بودم حتی یک بار هم نسبت به نیمکت‌نشینی واکنشی نشان ندادم. همیشه تلاش کردم مطیع تصمیم‌های سرمربی باشم اما حق من نبود که در استقلال این اندازه نیمکت‌نشین باشم و در پستی به کار گرفته شوم که تخصصم نیست.

این موضوع را به مجیدی هم گفتی؟

من همیشه به آقای مجیدی که خیلی هم دوستش دارم می‌گفتم که علاقه دارم در چه پستی بازی کنم اما تصمیم ایشان چیز دیگری بود و من هم چون نمی‌خواستم حاشیه‌ای در تیم ایجاد شود، همیشه تصمیمات سرمربی را پذیرفتم. در همین نیم‌فصل دقایق بازی من کاملاً مشخص است. بروید آرشیو را نگاه کنید. مقابل آلومینیوم اراک 10-12دقیقه بازی کردم. یک نیمه هم مقابل نود ارومیه در جام حذفی حاضر بودم. واقعاً حق من این نبود که این طور رفتار شود و دقایق کمی برای استقلال به میدان بروم. با این حال دلخوری از هیچ کس ندارم چون همه استقلالی‌ها را دوست دارم و از طرفی به توانایی‌های خودم هم ایمان دارم. مطمئنم می‌روم، می‌درخشم و روزی دوباره به استقلال برمی‌گردم. این توانایی را دارم که دوباره خودم را اثبات کنم.

دیروز بعد از اینکه از باشگاه استقلال خارج شدی، گفته شد که باشگاه اعلام کرده اگر مطالباتت را ببخشی اجازه جدایی‌ات صادر خواهد شد. این خبر درست است؟

من حتی حاضرم هرچه از استقلال به‌عنوان دستمزد گرفتم را به این تیم برگردانم. استقلال عشق و دلبستگی من بود و جدایی از جایی که دوستش ‌داری خیلی سخت و جانکاه است. برای من این چیزها مهم نیست. من این موضوع را بعد از خروج از باشگاه بارها گفتم و حالا هم به شما می‌گویم که با استقلال هیچ بحث مالی ندارم.

مقصد بعدی‌ات کجا است؟ ظاهراً چهار، پنج پیشنهاد خوب داری.

باید خوب فکر کنم و همه جوانب را در نظر بگیرم. می‌خواهم خودم را به همه ثابت کنم. بخصوص هواداران استقلال که همیشه حامی من بودند. باید جایی بروم که این فضا برای من فراهم شود. بزودی مقصد بعدی من مشخص می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار