یاسین کبیریان‌جو:

هم قسم شده‌ایم تا هندبال ایران به جام جهانی برود

تهران (پانا) - خط زن تیم ملی هندبال می‌گوید تمام بازیکنان هم قسم شده‌اند هندبال ایران را راهی مسابقات جهانی کنند و مطمئن باشید بازیکنان تیم تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند که این امر محقق شود.

کد مطلب: ۱۲۴۶۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
هم قسم شده‌ایم تا هندبال ایران به جام جهانی برود

یاسین کبیریان‌جو خط زن تیم ملی هندبال در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال اظهار کرد: مطمئنا بازی با تیم‌های بزرگ دنیای هندبال مانند اسپانیا و لهستان باعث می‌شود که سطح هندبال کشورمان بالا برود و در پیشرفت کار تیم ملی اثرگذار خواهد بود. حضور در اسپانیا، تورنمنت بسیار خوبی بود از این نظر که بازیکنان در شرایط بازی قرار گرفتند و به هماهنگی رسیدند.

وی ادامه داد: بازیکنان هم قسم شده‌اند این تیم را راهی مسابقات جهانی کنند و مطمئن باشید بازیکنان تیم تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد که این امر محقق شود.

کبیریان‌جو خاطرنشان کرد: تمام تیم‌ها در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا سعی می‌کنند سهمیه جهانی را کسب کنند و حتی به کسب مقام نیز می‌اندیشند و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم. با توجه به اینکه پنج تیم به مسابقات جهانی صعود می‌کنند تیم ملی ایران نیز می‌تواند یکی از این تیم‌ها باشد و اگر بتوانیم عربستان میزبان را شکست دهیم مطمئنا شرایط کار در ادامه مطلوب‌تر خواهد بود.

خط زن تیم ملی هندبال اظهار کرد: مانوئل فرناندز یکی از مربیانی هست که از نظر روانشناسی نیز روی بازیکنان کار می‌کند و ارتباط نزدیکی با بازیکنان دارد که بسیار امر مهمی است. هم‌دلی بسیار خوبی در تیم ملی وجود دارد که این حس مثبت در ادامه کار تیم ملی بسیار کمک‌کننده است.

وی در پایان گفت: از فدراسیون هندبال تشکر ویژه می‌کنم که برای آمادگی تیم ملی هم تورنمنت قطر و هم اسپانیا را تدارک دید. از مردم عزیز کشورم هم می‌خواهم دعا کنند که تیم ملی هندبال امسال جهانی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار