رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ورامین:

مبارزه با کالای قاچاق، از اولویت‌های نظام اقتصادی است

ورامین (پانا) - رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ورامین گفت مباره با کالای قاچاق در اولویت عملکرد واحدهای صنفی است، که در این روزها با حجم بالای رسیدگی با پرونده‌های قاچاق، صنفی، غیرصنفی و بهداشتی مواجه است.

کد مطلب: ۱۲۴۶۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
مبارزه با کالای قاچاق، از اولویت‌های نظام اقتصادی است

فضل‌الله همتیان رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا گفت: مبارزه با کالای قاچاق در بازار از اولویت‌های نظام صنفی محسوب می‌شود و متاسفانه شاهد حجم بالای ورودی پرونده های قاچاق، صنفی، غیر صنفی و بهداشتی هستیم.

با توجه به کمبود نیروی کار رسیدگی به این مهم، به کندی انجام می شود در صورتیکه زمانی ۳ شعبه فعال رسیدگی در این اداره وجود داشت، ولی اکنون ۲ شعبه برای سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا فعالیت می کنند.

وی در ادامه گفت: مردم مشکلات خود را در خصوص موارد صنفی و غیر صنفی، بهداشتی و خدمات را با سامانه ۱۳۵ می توانند در میان بگذارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی امام جمعه موقت ورامین گفت: اداره تعزیرات باید با افکار عمومی بیشتر ارتباط و اطلاع رسانی به موقع داشته باشد و حتی می‌توان از پتانسیل نماز جمعه برای ارائه گزارشات فصلی در خصوص عملکرد‌ها و مشکلات حقوقی استفاده برد و مردم را مطلع کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار