اعلام نیاز برای جذب نیروهای غیر آموزشی در آموزش و پرورش

تهران (پانا) - رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به تصویب نخستین ماده از طرح ادغامی ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش، عنوان کرد آموزش و پرورش نیاز خود را در زمینه نیروهای غیرآموزشی از قبیل نیروهای خدماتی و مشاورین مدرسه و سلامت اعلام کرده است و مقرر شده که این نیاز آموزش و پرورش نیز در طرح ساماندهی دیده شود.

کد مطلب: ۱۲۴۶۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نیاز برای جذب نیروهای غیر آموزشی در آموزش و پرورش

به گزارش خانه ملت، مهدی اسماعیلی عنوان کرد: در نشست کمیسیون، گزارش کمیته آموزش و پرورش درباره ادغام همه طرح‌های مربوط به ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش در کمیسیون مطرح و کمیسیون وارد بررسی طرح ادغامی شد و ماده نخست آن نیز به تصویب رسید.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این نشست با حضور نمایندگانی از وزارت آموزش و پرورش، سازمان اداری و استخدامی، سازمان برنامه و بودجه و مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد، افزود: یکی از مسائلی که جلسه را به درازا کشاند، این بود که آموزش و پرورش نیاز واقعی خود را در زمینه نیروهای غیرآموزشی از قبیل نیروهای خدماتی، مشاورین مدارس و سلامت نیز اعلام کرد که لازم است، این نیروها نیز در طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش دیده شود.

اسماعیلی یادآور شد: بر همین اساس، مقرر شد طرح ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش که ادغام شده طرح‌های مختلف در کمیسیون آموزش است به کمیته آموزش و پرورش ارجاع تا موارد مطرح شده در نشست امروز نیز به طرح افزوده و طرح مجددا به صحن کمیسیون ارائه شود.

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: این طرح تا امروز دارای 7 ماده بوده و نقطه نظرات اعضا تا روز سه شنبه اخذ و روی طرح اعمال می‌شود و امیدواریم بتوانیم هرچه سریع‌تر طرح را نهایی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار