مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی :

نقش هسته گزینش در ورود نیروی انسانی مومن و متعهد امری کلیدی است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت آموزش و پرورش زیربنای توسعه است و ورود نیروی انسانی مومن و متعهد به این نهاد مقدس اصل کلیدی در ایفای نقش شایسته این نهاد است.

کد مطلب: ۱۲۴۶۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
نقش هسته گزینش در ورود نیروی انسانی مومن و متعهد امری کلیدی است

جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان با موضوع تجلیل از همکاران هسته گزینش آموزش و پرورش استان در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد.

"مهین منافی" مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه با تبریک هفته گزینش اظهار کرد: رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی در تراز ایران اسلامی است و در این راستا شهید سلیمانی بهترین الگوست.

وی با بیان اینکه تلاشهای شبانه روزی هسته گزینش استان با وجود حجم بالای پرونده ها شایسته تقدیر است؛ افزود: آموزش و پرورش زیربنای توسعه است و ورود نیروی انسانی مومن و متعهد به این نهاد مقدس اصل کلیدی در ایفای نقش شایسته این نهاد است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: التزام به آرمان‌های انقلاب اسلامی در گزینش نیروی انسانی آموزش و پرورش باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: نفوذ کلام معلم در دانش آموزان گاهی بیش از اولیاست، بنابراین باید در فرآیند گزینش معلم بیش از پیش دقت شود.

منافی ادامه داد: تقدم پرورش بر آموزش باید در کلیه برنامه های نظام تعلیم و تربیت نمود عملی یابد.

وی اضافه کرد: هسته گزینش، گلوگاه نیروی انسانی در هر سازمان است و در آموزش و پرورش حساسیت مضاعف دارد.

وی گفت: در دوران پساکرونا و با بازگشت دانش آموزان به مدارس، آموزش و پرورش با چالش‌های جدید مواجه خواهد شد و زمینه سازی روانی برای خانواده ها و دانش آموزان جهت تحقق آموزش بانشاط باید در دستور کار قرار گیرد.

منافی افزود: بازآموزی قوانین امور اداری و برگزاری دوره های مرتبط برای پرسنل آموزش و پرورش استان در بهبود ارائه خدمت نقش بسزایی خواهد داشت.

در پایان این جلسه از مسؤلان و کارشناسان هسته گزینش آموزش و پرورش استان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار