پیگیری رئیس دستگاه قضا برای حل مشکلات معیشتی کارکنان قوه قضائیه

تهران (پانا) - معاون اول قوه قضائیه با اشاره به ابراز ناراحتی رئیس قوه قضاییه از عدم تصویب طرح فوق‌العاده خاص کارکنان دستگاه قضا در مجلس شورای اسلامی، از پیگیری رئیس قوه قضاییه برای جبران این موضوع خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری رئیس دستگاه قضا برای حل مشکلات معیشتی کارکنان قوه قضائیه

به گزارش قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین مصدق در پی تجمع‌های کارکنان قوه قضائیه در اعتراض به مشکلات معیشتی، ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه کارکنان دستگاه قضا گفت: همکاران قوه قضائیه از پرتلاش‌ترین و محروم‌ترین قشر جامعه در مجموعه کارکنان دولت هستند.

معاون اول دستگاه قضا تاکید کرد: توجه به معیشت کارکنان همواره مورد توجه مسئولین دستگاه قضایی بوده و حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، از نخستین روز مسئولیت خود، همواره بر این موضوع تاکید کرده است.

وی با اشاره به ابراز ناراحتی رئیس قوه قضاییه از عدم تصویب طرح فوق العاده خاص کارکنان دستگاه قضا در مجلس شورای اسلامی، از پیگیری رئیس قوه قضائیه برای جبران این موضوع خبر داد و گفت: در روزهای اخیر با پیگیری‌های رئیس قوه قضاییه، هماهنگی‌هایی در این زمینه با دولت انجام شد. به ویژه رییس جمهور قول مساعد دادند که این موضوع به نحوی جبران شود.

معاون اول دستگاه قضا تاکید کرد: به اطلاع همکاران قضایی خود در سراسر کشور می‌رسانم که به زودی و با تحقق این وعده‌ها از سوی دولت، خبرهای خوشی را شاهد خواهیم بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار