جابجایی یک میلیون مسافر در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل اعلام کرد طی ۹ ماهه نخست امسال یک میلیون مسافر در استان جابجا شده اند.

کد مطلب: ۱۲۴۶۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
جابجایی یک میلیون مسافر در استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری استان اردبیل، رضا شیرین زاده، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل در جریان بازدید از پایانه مسافربری شهرستان پارس آباد گفت: میزان جابجایی مسافر در قالب بیش از ۲۲۳ هزار مورد سفر انجام شده است.

وی گفت: طی ۹ ماهه نخست امسال جابجایی مسافر در سطح استان اردبیل ۲۰ درصد افزایش یافته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۲۹ درصدی هستیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان گفت: از این تعداد مسافر ۴۷۸ هزار نفر با وسیله نقلیه اتوبوس، ۹۸ هزار نفر با مینی بوس و ۵۰۲ هزار نفر نیز از طریق ناوگان سواری جابه جا شده اند.

شیرین زاده گفت: هزار و ۱۱۰ دستگاه ناوگان مسافری در استان اردبیل فعالیت می‌کنند که ۲ هزار و ۵۲۲ راننده در بخش مسافر در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

وی گفت: گشت‌های راهداری و ترابری و نیرو‌های پرتلاش پلیس راه بطور مستمر از ناوگان‌های عمومی، شرکت‌های حمل و نقل مسافربری بازدید و تجهیزات ایمنی را کنترل می‌کنند که ۵۴ شرکت مسافری در استان اردبیل فعالیت می‌کند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان از مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار