مسئول سازمان دانش‌آموزی بافق در گفتگو با خبرنگار پانا؛

آنچه در توان داشتم برای تحول در سازمان دانش‌آموزی نهادم

برای دور جدید فعالیت‌های سازمان، آرزوی پیشتازی در همه عرصه‌ها را دارم

بافق (پانا) - مسئول سازمان دانش‌آموزی بافق برای دور جدید فعالیت‌های این سازمان، پیشتازی در همه عرصه‌ها را خواستار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
آنچه در توان داشتم برای تحول در سازمان دانش‌آموزی نهادم

مهدی آخوندی در گفتگو با پانا به مسئولیت خود از آذر ۱۳۹۸ تا آذر ۱۴۰۰ در سازمان دانش آموزی اشاره کرد و گفت: فعالیت سازمان دانش آموزی بافق در آیتم های امور اداری، خبرگزاری پانا و مجلس دانش آموزی رتبه برتر استان را کسب کرد.

رئیس دبیرخانه مجلس دانش آموزی بافق تصریح کرد: در سال ۱۳۹۸ که بسته تحولی سازمان دانش آموزی کشور ابلاغ شد، همه تلاش خود را نمودم تا بافق نیز دارای مجلس دانش آموزی شود و در این راستا از مساعدت مسئولان محترم دبیرخانه های مجلس دانش آموزی استان یزد و سازمان مرکز تشکر می کنم؛ بحمدالله اولین دوره مجلس دانش آموزی شهرستان بافق، به یکی از درخشان ترین دوره ها تبدیل شد که بدون همراهی اعضای هیئت رئیسه غیرممکن بود.

سرپرست خبرگزاری پانا شهرستان بافق به ساماندهی دفتر این خبرگزاری در بافق اشاره کرد و گفت: بحمدالله دفتر این خبرگزاری افتتاح و تجهیزات اولیه نیز محیا گردید؛ دوره های آموزشی خبرنگاران پانا برگزار و جلسات فصلی تجلیل از خبرنگاران فعال نیز اجرایی شد؛ برای اولین بار در شهرستان بافق، طرح کانون های خبری مدارس، اخبار دانش آموزی و مجله الکترونیک پانا بافق نیز استارت زده شد که بدلیل شیوع بیماری کرونا و غیرحضوری شدن مدارس ناقص ماند.

وی تشکیلات پیشتازان را یکی از اصلی ترین ارکان سازمان نام برد و اظهار داشت: متاسفانه علی رغم همه تلاش هایم و به رغم کسری قابل توجه نیروی انسانی، فعالیت های این بخش از سازمان به درستی تجمیع و گزارش نشد.

آخوندی در پایان به تصمیم خود مبنی بر ترک این مسئولیت اشاره کرد و خطاب به مدیر آموزش و پرورش بافق و رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد گفت: امیدوارم دوره جدید فعالیت ها در سازمان دانش آموزی، دوره به مراتب فعال تری باشد و من نیز مایلم تا در بخش خبرگزاری پانا یاریگر عزیزان خبرنگار پانا در سطح شهرستان، استان و حتی کشور باشم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار