جانشین قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان:

۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان سمنان توزیع می‌شود

سمنان (پانا) - جانشین قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان، از توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبرداد و گفت ارزش هر بسته ۴۰۰ هزارتومان است.

کد مطلب: ۱۲۴۵۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان سمنان توزیع می‌شود

مهدی کاشفی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان سمنان توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح کمیته امداد، بهزیستی، دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی، پایگاه‌های بسیج و غیره نیز مشارکت کردند.

وی، توجه و دستگیری محرومان به‌عنوان یکی از خصلت‌های سردار شهید را هدف از این اقدام عنوان کرد و افزود: حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان نمونه کامل یک انسان جهادی و انقلابی برای نسل امروز می‌بایست معرفی و شخصیت ایشان بیش‌ازپیش بازگو شود.

جانشین قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه سربازان سلیمانی در قالب گروه های جهادی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون با تداوم خدمت مومنانه هرکدام به طریقی ارادتشان را به سردار دل ها ابراز کرده اند، گفت: اکنون نیز همزمان با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم قرار است، اقدام به اهدای بسته های معیشتی بین نیازمندان کنند.

کاشفی بابیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی بیش از ۴۰۰ هزار تومان برآورد شده است، ابراز داشت: این بسته‌ها بین همه نیازمندان سراسر استان سمنان توزیع و شامل ۱۵ قلم کالای خوراکی نظیر برنج، مرغ، ماکارونی، رب، حبوبات و غیره می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای رزمایش مواسات تاکنون ۳۷۳ هزار و ۷۲۰ بسته معیشتی در سرتاسر استان سمنان توزیع‌شده است، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا و فشار مضاعفی که بر اقشار کم درآمد جامعه واردشده بود، با عنایت پروردگار و دستور رهبر معظم انقلاب، توزیع بسته‌های معیشتی به بهانه‌های مختلف در دست اقدام قرار گرفت.

جانشین قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان بابیان اینکه طی این ایام برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته‌شده است، افزود: اصلی‌ترین راه‌حل مشکلات مردم مدیریت جهادی است؛ چیزی که در عمق نگاه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی موج می‌زد و از درونش می‌جوشید و این تفکر و روحیه جهادی می‌بایست پرورش یابد و به نسل جدید انتقال پیدا کند.

کاشفی با عنوان این مطلب که داشتن تفکر و روحیه جهادی اصلی ترین راه برای حل مشکلات مردم است و عالی‌ترین جلوه مدیریت جهادی را باید در قامت سردار حاج قاسم سلیمانی نگریست، اظهار داشت: سردار سلیمانی مولود تفکر علوی و فاطمی است و ولایتمداری و سربازی ولایت، فردی چون سردار حاج قاسم سلیمانی را پرورش داد که دشمنان را درمانده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار