جانشین فرمانده کل سپاه:

شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی در تاریخ دلدادگان انقلاب بود

سمنان (پانا) - جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی در تاریخ دلدادگان انقلاب بود، گفت شهید سلیمانی با اخلاص و صدق تمام توان خود را پای کار انقلاب آورده بود. هر لحظه که می‌گذشت عشق شهادت در حاج قاسم بیشتر می‌شد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی در تاریخ دلدادگان انقلاب بود

سردار سرتیپ علی فدوی، در حاشیه آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم(عج) استان سمنان، با بیان اینکه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نتیجه معامله خالصانه و عاشقانه‌ای بود که سردار با عمل خود در زندگی رقم زده بود، خاطرنشان کرد: حاج قاسم معامله زیبایی با خداوند کرد و برخوردش با همه چیز برای خداوند و با خلوص بود؛ بنابراین مشمول عشق و علاقه خالق به مخلوق شد.

وی با اشاره به سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی تاکید کرد: در شهادت این چهره شاخص انقلابی، از یک سو خباثت دشمنان رو شد و از سویی شهید سلیمانی به آرزویش یعنی شهادت نائل آمد. سردار حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود میلیون‌ها دل را در کشورهای منطقه به پای آرمان های آزادیخواهانه علیه استکبار کشید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای دشمن خطرناک تر است، تاکید کرد: اثر این جمله حکیمانه وقتی مشخص شد که میلیون ها نفر در ایران و سایر کشورها به یاد شهید سلیمانی به خیابان ها آمدند. طبق روایات خداوند چنین قدرتی به شهید می دهد. شهادت سردار سلیمانی دل ده ها میلیون نفر در کشورهای مختلف در ایران، عراق، سوریه، پاکستان و هند را پای آرمان های سردار آورد و این شهادت کاری کرد که از دست سردار سلیمانی شاید ساخته نبود.

سردار فدوی با عنوان این مطلب که قدم ها به تنهایی مهم نبودند بلکه این دل هایی که به سردار شهید سلیمانی عشق می ورزید، قدم ها را به خیابان ها آورد و نشان داد این سردار شهید قدرتی بی نظیر دارد، افزود: امروز دشمن از جبهه حق وحشت دارد و سنگرهای خود را از ترس مکتب حاج قاسم و جبهه مقاومت یکی پس از دیگری با فضاحت رها و فرار می کند.

وی با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی مکتب اسلام و انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، عبور موفقیت آمیز کشور از هجمه شیاطین تحقق وعده الهی است که اگر شما پای دستور و تکلیف الهی باشید خدا عنایت های خود را نصیبتان می کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مسائل و مشکلات داخلی هم باید با همین روحیه رفع شود، گفت: فرار فضاحت بار آمریکا از افغانستان و ذلتش در سوریه نشان داد، انقلاب اسلامی ایران قوت هایی پیدا کرده که همه این ها در سایه پایبندی، دلدادگی و اصرار بر دستورات الهی بدست آمده است.

سردار فدوی با اشاره به برخی مسائل داخلی افزود: گرفتاری هایی که در داخل کشور وجود دارد و در شان ملت نیست نیز باید بر همین قاعده عمل شود، و با پایداری همین موفقیت حاصل می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه سردار سلیمانی دیگر تاب تحمل دوری شهدای هم دوران خود را نداشت، خاطرنشان کرد: در آخرین نوشته سردار دلها در فرودگاه دمشق برای همه بروز کرد که سردار سلیمانی به سمت شهادت می رود. شهید سلیمانی به لحاظ کلام و عملش سعی کرده بود تمام و کمال پای انقلاب باشد، هر چه انسان دست، عمل و دلش همسوتر باشد، خداوند نیز بیشتر همراه او خواهد بود. البته شهادت آرزوی چند ده ساله سردار سلیمانی بود و به آن نائل آمد و ما برای خود گریانیم که چنین عزیزی دیگر در بین ما نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به توان بالای دشمنان انقلاب در عرصه های مختلف اشاره و اضافه کرد: آیا دشمن در مسیر دشمنی با ایران اسلامی علم، رسانه، فناوری کم دارند، حتی توانایی نظامی آنان با ایران و خیلی کشورها قابل مقایسه نیست، ولی اراده الهی بر مساله دیگری است.

سردار فدوی با عنوان این مطلب که فرماندهی در نظام اسلامی مانند سردار سلیمانی اینگونه بود که می گفتند «بیایید» یعنی اول خود در مسیری رفته بودند، یعنی توفیق بوده و اجبار نبوده است، خاطرنشان کرد: در میدان جنگ جان تقسیم می کنند و فرماندهی فقط با از جان گذشتگی به دست می آمد و با پارتی و چیز دیگری نبود، یعنی فرماندهی از پایین به بالا بوده است و هر کس در منطقه خود غبراق تر و پای کارتر بوده فرمانده بوده و به همین دلیل بقیه دنباله رو بودند.

وی در پایان با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی کنونی در شان مردم نیست و باید به تکالیف خود عمل کنیم تا وعده حل مشکلات محقق شود، گفت: گاهی نه تنها به وعده ها عمل نکردیم، بلکه در مسائل اقتصادی به قوانین دشمنان عمل کردیم و به جای خداوند، به خودمان واگذار شدیم. ۴٣ سال است شیطان بزرگ در جبهه های علیه ما در جنگ است و شکست خورده، بنابراین در مساله اقتصاد نیز در داخل همین شیوه باید عملیاتی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار