مخبر بر آماده‌باش کامل نیروهای امدادی برای کمک به سیل‌زدگان تاکید کرد

تهران (پانا) - معاون اول رییس‌جمهوری در تماس تلفنی با استانداران هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان بر لزوم آماده‌باش کامل نیروهای امدادی و بسیج امکانات برای کمک‌رسانی فوری به سیل‌زدگان این مناطق تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مخبر بر آماده‌باش کامل نیروهای امدادی برای کمک به سیل‌زدگان تاکید کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهور، محمد مخبر عصر سه‌شنبه در تماس‌های تلفنی با استانداران چهار استان درگیر سیل، ‌با دریافت گزارشی از آخرین وضعیت این مناطق و میزان خسارات جانی و مالی، خواستار آمادگی همه‌جانبه نیروهای امدادی و به کارگیری تمام ظرفیت‌ها برای کمک به سیل‌زدگان و مهار سیل شد.

معاون اول رییس‌جمهور با تأکید بر اینکه دستگاه‌های امدادی و نیروهای کمک‌رسان باید به‌صورت تمام‌وقت و تا پایان مشکلات در آماده‌باش کامل باشند، از استانداران این چهار استان خواست که تمهیدات لازم را برای پیشگیری از بروز خسارات بیشتر و جبران آسیب‌ها و کاهش آلام مردم سیل‌زده در این مناطق بیاندیشند.

استانداران هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان نیز در این گفتگوی تلفنی گزارشی از آخرین وضعیت موجود، برآورد خسارات و اقدامات انجام شده برای امدادرسانی به سیل‌زدگان و رفع آبگرفتگی معابر ارائه کرده و از آماده‌باش کامل نیروهای امدادی برای مدیریت بحران در استان‌های متبوعشان خبر دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار