همایش آموزشی بازمهندسی تشکیلات پیشتازان البرز برگزار شد

کرج (پانا) - همایش آموزشی توجیهی بازمهندسی اصول و فرایندهای اجرایی تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی استان البرز روز سه شنبه 14 دی ماه در کانون شهید فهمیده برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
همایش آموزشی بازمهندسی تشکیلات پیشتازان البرز برگزار شد

محسن صادقیان مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز افزود: هدف از برگزاری این همایش آموزشی، تشریح و تبیین تغییرات جدید و بازمهندسی تشکل پیشتازان برای مربیان ارشد استان البرز و توسعه آموزش ها در سطح مناطق و مدارس است.

وی اضافه کرد: بازنگری و تغییرات ایجاد شده در تشکیلات دانش آموزی پیشتازان مبتنی بر اسناد بالادستی مانند بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین به گونه ای طراحی شده است که بر رشد همه جانبه دانش آموزان و ارتقا جامعه پذیری آنان انجام شود.

مدیر سازمان دانش آموزی در ادامه بیان کرد: یکی از برنامه های سازمان دانش آموزی علاو بر توجه به اهداف کلان تربیتی دانش آموزان، توجه به تربیت انسان های عالم، توانمند، ماهر، آزاده و اخلاقمدار در راستای تحقق آرمان های متعالی انقلاب و احیای تمدن نوین اسلامی است.

صادقیان خاطرنشان کرد: در این همایش مدرسین کشوری سازمان دانش آموزی البرز کتاب باز مهندسی اصول و فرایندهای اجرایی تشکیلات پیشتازان را تشریح کردند و سایر مربیان ارشد حاضر در جلسه در گروه های مختلف مهارت های چهار گانه امداد و نجات، چوب و طناب، صف جمع و مخابره و جهت یابی را برای آموزش های تکمیلی و تخصصی مستمر گروه بندی کردند.

در پایان این همایش مراسم تحلیف که با حضور مربیان و مدرسین برگزار شد از شال گردن تشکل پیشتازان این استان رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار