مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

شهید سلیمانی الگویی برای تمام معلمان است

ارومیه(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت شهید سلیمانی یک الگوی حسنه در تمامی ابعاد برای همه معلمان و در تمامی زمان‌هاست.

کد مطلب: ۱۲۴۵۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
شهید سلیمانی الگویی برای تمام معلمان است

مهین منافی در آیین گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی در ارومیه افزود: شهید سلیمانی در جبهه های نبرد با داعش علاوه بر نجات مسمانان و بلاد اسلامی به گفته پیروان سایر ادیان آسمانی ناجی پیروان سایر ادیان نیز بودند.

وی اضافه کرد: ما باید به تبعیت از شهید سلیمانی به این باور برسیم که دفاع از مظلوم و خاک اسلام در هیچ زمان و مکانی نمی‌گنجد.

منافی ادامه داد: ما همه به خاک کشورمان وابسته هستیم و این خاک باید حفاظت و صیانت شود تا خون شهدا پایمال نشود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: فرهنگ شهادت در مکتب اسلام بوده و اوج تعالی انسان در شهادت تعریف شده است.

منافی اظهار کرد: در تمام مکتب‌ها افکار انحرافی وجود دارد، ولی جوشش خون شهدا این مکاتب انحرافی را ریشه کن می‌کند و خون شهید که طغیان کند همه ناپاکی ها را می‌شوید و از بین می‌برد.

وی ادامه داد: الگوی بانوان کشور حضرت فاطمه (س) بوده و الگوی شهیدان و مردان این سرزمین امام حسین (ع) است که شهید سلیمانی برخاسته از این مکتب هستند.

منافی گفت: انتطار شهدا از ما ادامه راه آنان با اعمال و نوشته ها و محتواهایی تولیدی در این رابطه است.

مدیر کل آموزش و پرورش اذربایجان غربی گفت: با معلمان پرتلاش و فعال استان می‌توان جامعه را به سمت حیات طیبه و نسل‌های آینده را به سمت حفاظت از آرمان‌های شهدا، هدایت و فرزندانی در تراز شهید باکری و سلیمانی تربیت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار