حجت الاسلام رضا نوری:

مکتب شهید سلیمانی ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی دارد

بجنورد (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌شمالی اظهار کرد مکتب شهید سلیمانی ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی دارد و باعث رشد و حرکت جامعه می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۴۴۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مکتب شهید سلیمانی ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی دارد

حجت الاسلام علی زحمتکش در آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهید سلیمانی، اظهار کرد: وی چهره بین المللی مقاومت است که زنده نگه داشتن یاد و خاطره این سردار آسمانی و یادآوری رشادت های آن وظیفه همه ما است.

وی در ادامه گفت: روزهای ۱۴ خرداد، ۲۲ بهمن، ۱۳ آبان و نهم دی یوم الله های انقلاب اسلامی هستند که تبلور انقلاب اسلامی هستند. زیرا بساط استکبار را برای همیشه برچیدند و بصیرت و استقامت را در کشور نهادینه کردند.

زحمتکش، ادامه داد: خداوند می‌فرماید؛ کسانی که اهل جهاد و جهادشان برای خدا باشد عاقبت به خیر می شوند، بنابراین شهید سلیمانی به همراه همرزمانش در پیشگاه خداوند جایگاه ویژه‌ای دارند که نشانه آن همین سردار دلهای یک ملت شدنشان می باشد و امروز ما اینجا گرد هم آمده ایم تا یاد و نام این شهید والا مقام را زنده نگاه داریم.

در ادامه مراسم حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و تسلیت دهه فاطمیه اظهار کرد: مکتب شهید سلیمانی ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی دارد که اجرای آن می‌تواند یک ملت را احیا کرده و باعث رشد و حرکت آن شود.

وی در خصوص عشق به رهبری در مکتب شهید سلیمانی نیز افزود: شهید سلیمانی از عشق اهل بیت به عشق ولایت رسید و در آن ذوب شد و خود را سرباز ولایت می‌دانست و واقعاً این چنین بود.

نوری در پایان گفت: مقام معظم رهبری بارها از عظمت شهید سلیمانی سخن گفتند و کلید واژه های ایشان در وصف این شهید بلند مرتبه کم نظیر است. رهبری عقیده دارند که شهید سلیمانی یک فرد نیست، بلکه یک نهضت و مکتب است و به همین دلیل باید زنده نگه داشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار