در بیانیه رییس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌شمالی به مناسبت دهه بصیرت عنوان شد:

دهه بصیرت از ارزنده‌ترین مناسبت‌های ملی است

بجنورد (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌شمالی طی بیانیه‌ای به مناسبت دهه بصیرت اظهار کرد دهه بصیرت از ارزنده‌ترین مناسبت‌های ملی است که باید همیشه در یادها بماند. بصیرت مؤثرترین سلاح برای مقابله با توطئه‌‌های دشمنان است.

کد مطلب: ۱۲۴۴۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
دهه بصیرت  از ارزنده‌ترین مناسبت‌های ملی است

مجید مصباح رئیس سازمان دانش آموزی استان به مناسبت دهه بصیرت و سالروز شهادت شهید سلیمانی بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

تقارن دهه بصیرت با ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه و نیز دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی تداعی کننده این حقیقت است، همانطور که حضرت فاطمه زهرا به عنوان اولین مدافع بصیر و آگاه نسبت به، ولی زمان خویش در برابر فتنه ایستادند و با شهادت خویش حقانیت ولایت را به اثبات رساندند و الگوی بصیرت و ولایت مداری در تاریخ شدند؛ سردار دل‌ها و سرباز ولایت شهید سلیمانی نیز با اقتدا به حضرت صدیقه طاهره، در لباس سربازی ولایت، در راه آرمان‌های امام و انقلاب، جان خود را فدای اسلام و انقلاب کرد.

دهه بصیرت با همه تحلیل ‌ها و بررسی ‌ها یک نکته مهم داشت و آن اینکه دشمنان نظام و انقلاب لحظه ‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشت، بنابراین باید با بصیرت و درک انقلابی و حضوری مداوم با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری راه را همچون گذشته ادامه دهیم تا کشتی نجات ملت ‌ها را با گذر از طوفان ‌ها و موج‌ های خطرناک به ناخدای اصلی آن،حضرت بقیه ‌الله ‌الاعظم بسپاریم.

سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی به نمایندگی از جامعه مربیان و پیشتازان استان، ضمن تسلیت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و ادای احترام به مقام شامخ آن شهید والامقام که یادآور حضور آگاهانه ملت مسلمان ایران در خلق این حادثه تاریخی است، از درگاه خداوند متعال برای ملت قدردان ایران اسلامی و رهبر معظم انقلاب، موفقیت و سربلندی مسئلت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار