بحری‌زاده خبر داد

برگزاری مانور یاوران انقلاب در بیش از ۷۰۰ نقطه در کشور

تهران (پانا) - قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی از تمهید مقدمات برای برگزاری مانور یاوران انقلاب در بیش از ۷۰۰ نقطه در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مانور یاوران انقلاب در بیش از ۷۰۰ نقطه در کشور

نشست هماهنگی نهادینه‌سازی شاخص‌های مکتب سلیمانی به مناسبت گرامیداشت دومین شهادت سردار سلیمانی با حضور قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی، معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی و معاون هماهنگی، اقتصادی و نظارت بر امور استان‌های سازمان به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور استان‌ها برگزار شد. اسماعیل بحری‌زاده در این جلسه با بیان اینکه این ایام موقعیت‌های تربیتی بی بدیلی را فراروی ما و دانش‌آموزان قرار می‌دهد اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی‌های صورت گرفته اثربخشی تربیتی به دنبال داشته باشد و برنامه‌ها برای دانش‌آموزان موثر باشد.

وی ضمن سلام و درود به روح امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی افزود: لازم است از تلاش‌های همکاران استان‌ها در هفته دانش‌آموز و ۱۳ آبان ماه در برگزاری مانورهای تشکیلاتی فرزندان روح‌الله تشکر و قدردانی کنیم.

بحری زاده ادامه داد: طی سه ماهه اول سال تحصیلی در بحث تبیین بازمهندسی فعالیت‌های پیشتازان تاکنون در ۱۲ در همایش مدرسان و مربیان و دانش‌آموزان تشکیلاتی استان‌ها حضور داشتیم. همچنین دوره مدرسان خبرگزاری پانا را برگزار کردیم که در این موضوع نیز همکاران تلاش‌های موفقی داشتند.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی گفت: در هفته پیش رو ارسال شیوه نامه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی را داریم. شیوه نامه برگزاری انتخابات مجامع دانش‌‌آموزی پیشتازان نیز اصلاح شده که تلاش داریم تا اسفندماه انتخابات مجامع اعضا هم برگزار شود.

وی به تمهید مقدمات برای برگزاری مانور یاوران انقلاب اشاره و اظهار کرد: این مانور با نقش آفرینی دانش‌آموزان در بیش از ۷۰۰ نقطه مطابق با اصول و فرایندهای جدید بازمهندسی شده پیشتازان برگزار خواهد شد.

بحری زاده افزود: در هفته جاری نیز برنامه‌های متعددی برای بزرگداشت یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی و تبیین شاخص‌های مکتب سلیمانی داریم. فردا میزبان نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی در گلزار شهدای کرمان هستیم و این برنامه از شبکه شاد به صورت زنده پخش خواهد شد.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی اعلام کرد نهم تا ۱۹ دی ماه دهه بصیرت است که دستورالعمل آن به استان‌ها ابلاغ شده است و هر استان یک ویژه برنامه ۲ ساعته برگزار خواهد کرد.

وی از دست اندرکاران فیلم مرد نقره ای تشکر کرد و گفت: تفاهم نامه ای با کارگردان این فیلم امضا شده زیرا این فیلم در راستای اهداف سازمان دانش‌آموزی تولید شده است ایجاد و تقویت هویت ایرانی، اسلامی و انقلابی در محتوای این فیلم با زبان هنر دیده شده و بر این اساس با انعقاد تفاهم نامه ای زمینه‌هایی فراهم شده تا دانش‌آموزان در کنار خانواده‌های خود این فیلم را بصورت نیم بها تماشا کنند.

بحری زاده تاکید کرد معتقدیم هر دانش‌آموزی که این فیلم را ببیند ما چند گام در راستای تحقق اهداف تربیتی مان پیش رفته ایم به خصوص که زبان هنر اثربخشی ماندگار و بالایی می‌تواند داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار