مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج:

بصیرت مردم، عامل حفظ انقلاب است

سمنان (پانا) - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه بصیرت و هوشمندی مردم، عامل حفظ انقلاب است که از سوی دشمنان یکی پس از دیگری بر ملت تحمیل می‌شوند، گفت دشمنان به محض اینکه در یک جبهه شکست می‌خورند بار دیگر از جای دیگر هجوم خود را آغاز می‌کنند و باید هوشیار بود.

کد مطلب: ۱۲۴۳۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
بصیرت مردم، عامل حفظ انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی، در همایش بزرگ پایوران سپاه استان در حسینیه شهدای گمنام سپاه سمنان، با تاکید بر نقش محوری ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: دیکتاتوری در این نظام تا زمانی که ولایت فقیه باشد، به وجود نمی‌آید.

وی با اشاره به اینکه دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی دقیقاً همان ایستادگی بر آرمان‌های انقلابی و اسلامی ما است، افزود: دشمن از نقش محوری ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی در هراس است و سعی دارد که با فتنه انگیزی بین مردم و نظام اختلاف بیندازد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج، ۹ دی را روز افتخارآمیز دانست و تاکید کرد: اوج برنامه‌های ضدانقلاب داخلی و خارجی با بصیرت مردم خنثی شد و مردم یکبار دیگر نقش آفرینی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان کشتی بان انقلاب را درک کردند.

حجت الاسلام تویسرکانی با عنوان این مطلب که چرایی دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی باید مورد بررسی قرار گیرد تا با آرمان های ارزشمند انقلاب بیشتر آشنا شویم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به دنبال احیای ارزش های الهی با هدف به کمال رساندن انسان در عرصه مادی و معنوی است.

وی همچنین با اشاره به اینکه رشادت‌های دل‌بستگان انقلاب در دوران‌های مختلفی همچون دفاع مقدس، امروز نیز در جهاد علمی و تبیینی و جنگ نرم تداوم یافته است، افزود: در این مسیر و بعد از انقلاب اسلامی شاهد هستیم که چه دستاوردهای درخشانی برای ایران اسلامی به دست همین جوانان متدین و مؤمن و انقلابی رقم خورده است؛ چرا که همین جوانان بسیجی و انقلابی با اراده و تکیه بر آرمان‌های انقلاب و به طبع با دستیابی و پیشرفت در فناوری های بومی توانسته اند تحریم های دشمنان را خنثی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در پایان با اشاره به مبانی بیانیه گام دوم انقلاب یادآور شد: در بیانیه گام دوم انقلاب، هفت عرصه مشخص شده است که اولین عرصه، علم و دانش است و پرچم‌دار این عرصه مقام معظم رهبری است؛ امروز، ایران جزء کشورهای برتر در حوزه علم و فناوری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار