خونبهای شهیدان و مدافعان جبهه مقاومت خروج آمریکا از منطقه است

ارومیه(پانا)- نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: خونبهای شهیدان آسمانی و مدافعان جبهه مقاومت خروج امریکا از منطقه و پایان استیلا و سلطه وی بر کشورهای همسایه است.

کد مطلب: ۱۲۴۳۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
خونبهای شهیدان  و مدافعان جبهه مقاومت خروج آمریکا از منطقه است

حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در ایین گرامیداشت حماسه 9 دی در مصلی ارومیه افزود: جبهه مقاومت هم اکنون کل منطقه را در بر گرفته و دشمن نیز رفتنی است و باید اتحاد بلاد اسلامی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه دولتها باید با همبستگی شان را مستحکم کنند و اجازه ندهند اختلاف و فتنه در کشورهای اسلامی ایجاد شود بیان کرد: اگر کشورهای اسلامی متحد شوند امریکا نمی تواند کاری بکند و مامی توانیم در سایه وحدت پیشرفت کنیم.

حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به اینکه علاج فتنه، بصیرت ، آگاهی و تمسک به رکن رکین ولایت است گفت: هرجا به رهنمودهای ولایت متمسک شویم جلوی فتنه ها را می شود گرفت.

وی اضافه کرد: برای به دست آوردن بصیرت باید در برابر شایعات حساس و نسبت به اخبار بصیر و هشیار باشیم و اجازه ندهیم سیاه نمایی درباره انقلاب انجام شود.

این نماینده مجلس اظهار داشت: ایران امروز یکی از کشورهای هسته ای جهان شده است و دشمن بسیار در برابر این دستاورد مقاومت می کند چرا که کابوس دشمن این پیشرفت های علمی است.

وی اضافه کرد: برای ادامه موفقیتهای کشور باید جدی و برنامه محور مشکلات اقتصادی حل شود و همسان سازی حقوق ها و مهار تورم از مهمترین تصمیماتی هست که باید گرفته شود و حدف یارانه های پنهان نیز مباحثی مهم بوده که لازم است با دقت به ان پرداخته شود.

وی با اشاره به اینکه 12 هزار دلار فقط به کالاهای اساسی و نهاده های دامی در طول یکسال یارانه پرداخت می شود ادامه داد: مردم از میزان یارانه های پرداختی ندارند و تصمیم دولت برآشکار سازی این یارانه هاست.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان در تمامی مواقع نقشه کشیده بودند تا به انقلاب ضربه بزنند اما حماسه حضور مردم در آیین تشییع امام راحل دشمنان را مایوس کرد و به همین خاطر دشمنان قصد فتنه های دیگری کردند ولی باز هم توطئه ها خنثی شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی اضافه کرد: دروغ بزرگ تقلب در انتخابات عامل اصلی فتنه سال ۱۳۸۸ شد و بحث تقلب و آشوب در انتخابات قبل از اتمام رای‌گیری و با حمایت های خارجی استارت خورد.

وی با اشاره به اینکه ولایت حافظ رای مردم است، گفت: مقام والای ولایت در این مساله از رای مردم صیانت کرد و این در حالی بود که دشمنان قصد داشتند تا خط بطلانی بر ۴۰ میلیون رای مردمی بکشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار