مدیر دبیرستان شهیدستان ناحیه ۳ کرج در گفت گو با پانا عنوان کرد:

نبود تعامل قوی بین مدارس و دانش‌آموزان از مشکلات اساسی مدارس است

کرج (پانا) - بزرگترین مشکلات مدیران مدارس و دانش‌آموزان، نبود تعامل قوی بین دانش‌آموز و مدرسه است که این یکی از معایب کلاس های مجازی است و خوشبختانه با اعلام بازگشایی گام به گام مدارس این مشکل رفع خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
نبود تعامل قوی بین مدارس و دانش‌آموزان از مشکلات اساسی مدارس است

رضا قاسم پور مدیر دبیرستان شهیدستان ناحیه 3 کرج در گفت گو با پانا عنوان کرد: «حدوداً ٢٣ ماه است که مدارس به صورت غیرحضوری و کلاس ها به صورت مجازی برگزار می شود. به نظر من هم‌اکنون بهترین گزینه همین بازگشایی تدریجی و گام به گام است و دبیرستان شهیدستان کرج هم با طرح آموزش تلفیقی ( حضوری-مجازی ) درصدد بازگشایی کامل شهیدستان است.»

در ادامه یکی از دبیران این دبیرستان در خصوص نارضایتی از بازگشایی گام به گام مدارس سراسر کشور و همچنین نارضایتی از روند تدریس در فضای مجازی و کمبود و نبود امکانات لازم در این خصوص بیان کرد: «تدریس در فضای مجازی قابل انجام و قابل قبول است، اما به هیچ عنوان مانند کلاس های حضوری بازدهی کامل و عالی را ندارد.»

وی در پایان سخنان خود ضمن ابراز امیدواری از این طرح و بازگشایی ها، خواستار بهبود وضعیت و معیشت دبیران سراسر کشور هم شدند.

یکی از دانش آموزان این دبیرستان که در خصوص بازگشت دانش آموزان به کلاس های درس بسیار خشنود بود، گفت: «حدودا یک سال و نیم است که تحصیل ما به صورت غیرحضوری و آنلاین شده و ما مجبور به تحصیل مجازی شده ایم. تحصیل غیرحضوری و آنلاین، من و دوستانم را از محیط مدرسه که محیطی نشاط آور است دور کرده و این بسیار به ما ضربه زده و از نظر روانی آسیب رسانده است.»

وی در پایان با ابراز امیدواری به شرایط فعلی و نگاه به آینده، خواستار توجه بیشتر به دانش آموزان شد.

خبرنگار ؛ سامیار رودباری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار