استاندار اصفهان و رئیس شورای آموزش‌وپرورش استان:

جلسه شورای آموزش‌وپرورش یکی از جلسات اساسی استان است

اصفهان (پانا) - استاندار اصفهان عنوان کرد برخی از جلسات اساسی هستند، مبانی حرکت استان در این جلسات ریل‌گذاری می‌شود و بی شک جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان اصفهان یکی از این جلسات اساسی است.

کد مطلب: ۱۲۴۲۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای آموزش‌وپرورش یکی از جلسات اساسی استان است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان و رئیس شورای آموزش‌و پرورش استان در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان اظهار کرد: بررسی عملکرد شهرداری‌ها در خصوص نحوه دریافت و واریز عواید حاصل از عوارض بند ۳ ماده ۱۳ قانون تشکیل شوراهای آموزش‌و پرورش، توسط مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری با تعامل آموزش‌و پرورش پیگیری شود تا نتیجه در جلسه بعدی شورای آموزش‌و پرورش مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس شورای آموزش‌وپرورش استان با اشاره به نقش شورای آموزش‌وپرورش استان تاکید کرد: برخی از جلسات اساسی هستند، مبانی حرکت استان در این جلسات ریل‌گذاری می‌شود و بی شک جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان اصفهان یکی از این جلسات اساسی است که طبیعتاً در مسائل راهبردی استان تأثیرگذار خواهد بود و باید به آن توجه ویژه کرد.

استاندار اصفهان با تاکید بر اهمیت بررسی مشکلات آموزش‌و پرورش و منابع درآمدی آن، افزود: با جمع‌بندی مناسب در جلسه بعدی شورای آموزش‌و پرورش به این مباحث پرداخته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار