درخواست جمعی از اهالی فرهنگ و رسانه ازاعضای شورای شهر چهارم؛

مدیریت شهری نیازمند تغییر است

جمعی از اهالی رسانه درنامه ای خطاب به اعضای شورای شهر چهارم درخواست کردند تا شرایط تغییر مدیریت شهری را در دوره جدید شورای اسلامی شهر تهران فراهم کنند.

کد مطلب: ۱۲۴۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این نامه که خطاب به کلیه اعضای شورای شهر تنظیم ومنتشر شده، آمده است ؛ با توجه به اینکه طی سالهای اخیرمدیریت شهری تهران برنامه ها وعملکرد خود را معطوف به انتخابات ریاست جمهوری کرده و این نگاه و رویکرد موجب وارد آمدن صدمات و لطمات شدیدی به شهر تهران شده است ما اهالی فرهنگ و رسانه از شورای شهر چهارم تهران انتظار داریم تا نسبت به تغییر نگاه و فرایند مدیریت شهری اقدام لازم را انجام دهند.
در بخش دیگری از این نامه آمده است شهرداری تهران نباید سکویی برای پرتاب به سوی مناسبات سیاسی و انتخاباتی باشد .
کلانشهر تهران این روزها در کنار آلودگی های محیطی و زیستی دچار آلودگی سیاسی نیز شده است.
مردم تهران با رای خود در انتخابات ریاست جمهوری و برگزیدن دکتر روحانی به ریاست جمهوری نشان دادند که از عملکرد مدیریت شهری تهران رضایت ندارند .
امضاکنندگان نامه در بخش پایانی آروده اند که توقع مردم از شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگاران که رکن چهارم دموکراسی و ناظر بر عملکرد های مدیریتی هستند این است که شورای چهارم بدون در نظر گرفتن مصالح سیاسی به مسوولیت های خود در قبال میلیونها شهروند تهرانی وفادار مانده و با برگزیدن شهرداری با تدبیر ومتخصص امید را به شهروندان تهرانی بازگردانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار