معاون پرورشی و تربیت‌بدنی شاهرود خبر داد:

انتخابات مجلس دانش‌آموزی شهرستان شاهرود برگزار شد

شاهرود (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان شاهرود خبر داد: انتخابات مجلس دانش آموزی این شهرستان، ویژه دانش آموزان متوسطه اول و دوم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجلس دانش‌آموزی شهرستان شاهرود برگزار شد

سید محمدرضا کریمی، در این برنامه خطاب به شرکت کنندگان حاضر در جلسه، ضمن بیان اهمیت شوراهای دانش آموزی به عنوان یکی از مهمترین تشکل های دانش‌آموزی فعال در مدرسه، مجلس دانش آموزی را عصاره شوراهای دانش آموزی مدارس دانسته و خاطرنشان کرد: شما می توانید به نمایندگی از ۳۵ هزار دانش آموز شهرستان، خواسته های آنان را به مسئولان شهرستانی رسانده و تقاضای آنان را تا حصول نتیجه پیگیری کنید.

وی با عنوان این مطلب که منتخبین مجلس دانش آموزی استان سمنان به زودی از میان اعضای مجلس دانش آموزی شهرستان ها و مناطق از طریق انتخابات پیش رو مشخص خواهند شد، گفت: در این برنامه به دانش آموزان فرصت داده شد تا ایده ها و طرح های خود را بیان کرده و سپس ۲۲ دانش آموز به عنوان اعضای شورای دانش آموزی و مجلس دانش آموزی شهرستان انتخاب شدند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی شاهرود افزود: این دانش آموزان بعنوان مشاورین مدیر آموزش و پرورش شهرستان هستند و بزودی احکام آنان صادر و در مراسمی با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان، تقدیم خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار