دختر شهید سلیمانی به چه شبکه رادیویی علاقه‌مند است

تهران (پانا) - نرجس سلیمانی فرزند ارشد شهید سپهبد قاسم سلیمانی در گفت و گو با رادیو نمایش اعلام کرد که به شکل جدی این شبکه رادیویی را گوش می دهد و دنبال می کند.

کد مطلب: ۱۲۴۱۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
دختر شهید سلیمانی به چه شبکه رادیویی علاقه‌مند است

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، نرجس سلیمانی ضمن اعلام این موضوع افزود : رادیو نمایش رادیویی است که در حین انجام دادن بسیاری از کارها آن را انتخاب می کنم چون این قدرت را دارد که ضمن اینکه شما صداها را می شنوید تصاویر را تجسم کنید .
وی ادامه داد : بعد از برنامه «صبح جمعه با شما» و «قصه ظهر جمعه» که در خاطره ما بچه های دهه شصتی مانده است .این رادیو جز شبکه هایی است که من با نمایش ها ی آن حس نزدیکی دارم و حتی خود را جای بعضی از آنها قرار می دهم.
نرجس سلیمانی همچنین در حاشیه افتتاح رادیو مقاومت از بینندگان و شنوندگان رادیو تاتر "سفیر" به تهیه کنندگی و کارگردانی و نویسندگی امین رهبر بوده است .
این رادیو تأتر قصه ی لزوم جبهه مقاومت و وحدت مسلمین در ارتباط با این مهم است که در این نمایش به مقاومت امام حسین ع اشاره می شود و در ادامه به دنیای امروز و مقاومت شهید سلیمانی در برابر جهل قدرت های امروزی توجه ویژه ای دارد .بازیگران رادیو تأتر "سفیر"، میرطاهر مظلومی و مینو جبارزاده هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار