مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

به همت معلمان 18هزار دانش‌آموز قزوینی به ابزار هوشمند مجهز شدند

قزوین(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش قزوین بیان کرد در جامعه معلمان ظرفیت‌های بی نظیری وجود دارد که اگر از آنها به‌خوبی بهره گرفته نشود و به مسئولیت به عنوان وظیفه الهی نگاه نشود، اتفاقات مبارکی رقم نخواهد خورد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
به همت معلمان 18هزار دانش‌آموز قزوینی به ابزار هوشمند مجهز شدند

حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، پیش از ظهر روز چهارشنبه اول دی ماه، در مراسم کمک های مومنانه صندوق امداد شهید حمید سیاهکالی مرادی ناحیه یک آموزش و پرورش گفت: در جامعه معلمان ظرفیت های بی نظیر وجود دارد که اگر از آن ها به خوبی بهره بگیریم و به مسئولیت به عنوان وظیفه الهی نگاه کنیم، اتفاقات مبارکی را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان ما باید وجود ارزشمند حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوهایی برای رسیدن به کمال انسانیت را به شایستگی به دانش آموزان معرفی کنند، گفت:مهم ترین ویژگی اجرای عدالت در تمام ارکان آن، توجه به رفع محرومیت در جامعه است.

وی با تاکید بر تکریم و توجه بیش از پیش به بحث سرمایه های اجتماعی گفت: در ابتدای همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی آموزش های حضوری بیش از 20 هزار و 600 دانش آموز استان از دستگاه های هوشمند آموزشی مجازی محروم بودند، اما به همت همه همکاران اقدامات شجاعانه و ایثارگرانه ای انجام شد، که تا امروز برای بیش از 18 هزار دانش آموزان تجهیزات آموزش های مجازی تهیه شده است،که به وجود این همکاران افتخار می کنم.

این مقام مسئول با اشاره به این موضوع که برای فرهنگیان توفیق خدمت به بهترین بندگان خداوند حاصل شده، افزود: فرهنگیان با داشتن روحیه معنوی از فرصت های احسان و نیکوکاری به بهترین شکل استفاده و همراهی های زیادی با جامعه داشته اند. مهم ترین سرمایه جامعه در اختیار نظام تعلیم و تربیت است،که اگر هوشمندانه عمل کنیم و تحلیل دقیق از وضع موجود داشته باشیم، با وجود این سرمایه اجتماعی از تمامی تهدیدات عبور خواهیم کرد. شهدای ما همانند شهید سیاهکالی مرادی متعهدانه، نسبت به دیگران بهترین داشته خود یعنی جان خود را فدا کرثدند، بنابراین وظیفه ما سنگین است،که باید متعهدانه تر، هوشمندانه، مدبرانه و عالمانه در همین راه تلاش می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار