پیدا شدن جسد جوان طارمی بعد از 3 روز

زنجان (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، از پیدا شدن جسد بی جان جوان طارمی خبرداد و گفت جسد جوان 35 ساله پس از 3 روز جست و جوی شبانه‌روزی توسط تیم‌های امداد و نجات در ارتفاعات پاسار شهرستان طارم پیدا شد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
پیدا شدن جسد جوان طارمی بعد از 3 روز

سید قاسم موسوی اعلام کرد: ساعت 21 شامگاه یکشنبه 28 آذر ماه گزارشی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) زنجان در خصوص مفقود شدن جوانی 35 ساله در مسیر جاده چرزه به جیش آباد داده شد.
وی تاکید کرد: 2 تیم پنج نفره به ارتفاعات جیش آباد اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جست و جوی تیم های امداد و نجات با همکاری اهالی روستاهای انارستان، چرزه، گیلوان و پاسار انجام شد.


موسوی اظهار کرد: روزانه 2 تیم پنج نفره امداد و نجات کوهستان همراه 15 نفر از روستائیان جست و جو را ادامه می دادند.
وی ادامه داد: پس از 3 روز تلاش شبانه روزی تیم های امداد و نجات هلال احمر طارم جسد این جوان 35 ساله که در اثر سقوط از ارتفاع در مسیر ییلاقات روستای پاسار به سمت ولوار جان خود را از دست داده بود، پیدا شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با هماهنگی های انجام شده، جسد این جوان به سمت مرکز شهر انتقال و به نیروی انتظامی تحویل داده می شود.
موسوی اضافه کرد: این جوان اهل گیلوان ساکن استان البرز بود.
وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در هر سوانح و حوادث با شماره 112 برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می توانند تماس برقرار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار