«کلبه عمو پورنگ» پربیننده‌ترین محتوای حرفه‌ای فارسی زبان در فضای اینترنت

تهران (پانا) - همزمان با دستیابی «کلبه عمو پورنگ» به عنوان پربیننده‌ترین محتوای حرفه‌ای فارسی زبان در تلوبیون، نشستی صمیمانه با حضور عوامل و بازیگران مجموعه در سالن همایش تلوبیون برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
«کلبه عمو پورنگ» پربیننده‌ترین محتوای حرفه‌ای فارسی زبان در فضای اینترنت

به گزارش روابط عمومی مجموعه؛ «کلبه عمو پورنگ» به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده و نویسندگی محمد درویشعلی‌پور توانست از ابتدای فروردین سال جاری تا روزهای پایانی پخش مجموعه به ثبت رکورد قابل توجه ۳۶ میلیونی در فضای تلوبیون دست پیدا کند و در رقابت با سایر تولیدات به عنوان پربیننده‌ترین محتوای حرفه‌ای فارسی زبان در فضای اینترنت مطرح شود.

به همین مناسبت نشست صمیمانه‌ای با حضور بازیگران و عوامل مجموعه «کلبه عمو پورنگ» به میزبانی مدیران و کارمندان تلوبیون در سالن همایش این مجموعه برگزار و در این جلسه به بحث و تبادل نظر در راستای عوامل موفقیت این مجموعه پرداخته شد.

احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون در ابتدای مراسمی که عصر دیروز یکشنبه ۲۸ آذرماه برای تجلیل از عوامل مجموعه «کلبه عمو پورنگ» برگزار شد، گفت: دعوت از عوامل کلبه عمو پورنگ به این دلیل است که با رکوردی خاص مواجه هستیم که طی این دهه بی‌سابقه است.
این مجموعه در حال حاضر یکی از پربیننده‌ترین محتوای حرفه‌ای فارسی زبان در اینترنت است، «کلبه عموپورنگ» از ابتدای سال ۱۴۰۰ توانسته است به رکورد ۳۶ میلیون بازدید تا به امروز دست پیدا کند.

مدیرعامل تلوبیون درباره آمار این مجموعه به صورت جزئی‌تر اظهار کرد: هر لحظه از شبانه روز ۹۲ کودک در تلوبیون برنامه را تماشا می‌کنند و به صورت هفتگی یک میلیون بازدید از برنامه وجود دارد.

در این مراسم هم‌چنین به آماری از فصل‌های قبلی برنامه‌های تیم عمو پورنگ از سال ۹۲ تا ۱۴۰۰ اشاره شد که بیش از ۷۱ میلیون بوده است.

وی با اشاره به زمان‌های پخش فوتبال که نمودار استفاده کاربران از تلوبیون صعودی است، عنوان کرد: «کلبه عمو پورنگ» مانند فوتبال است و با شروع پخش مجموعه با قله‌ای از مخاطب مواجه هستیم.

هم‌چنین مجموعه «کلبه عمو پورنگ» پیش از این در نظرسنجی گسترده و دقیقی که از سوی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) برگزار شده بود، به آمار مخاطب ۲۳ میلیونی در کل کشور دست پیدا کرده که از این میان ۳۰ درصدِ مخاطب از رده سنی بزرگسال و ۷۰ درصد مخاطبِ کودک، سهم طیف‌های مختلف مخاطبان در سراسر کشور بود.

مجموعه «کلبه عمو پورنگ» این روزها به قسمت‌های پایانی خود نزدیک شده و تا انتهای آذر ماه پخش آن از شبکه دو سیما ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار