با حضور استاندار اردبیل

47 طرح عمرانی در شهرستان پارس‌آباد به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری پانا: همزمان با گرامیداشت هفته دولت و با حضور استاندار اردبیل 47 طرح عمرانی و خدماتی درشهرستان پارس‌آباد به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۲۴۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، استاندار اردبیل درجریان سفر به شهرستان پارس‌آباد که با همراهی نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس صورت گرفت، 47 طرح عمرانی و خدماتی با سرمایه‌گذاری 72 میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

اکبر نیکزاد تصریح کرد: در کنار این پروژه‌های عمرانی، تولیدی و خدماتی، 500 واحد مسکن مهر را نیز در این شهرستان تقدیم اهالی کردیم.

وی از مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی راه‌اندازی چهار ایستگاه پمپاژ و کانالت‌گذاری 200 کیلومتر پایاب سد خداآفرین را یادآور شد.

نیکزاد همچنین از افتتاح پروژه تأمین آب شرب عمران‌آباد خبر داد و خاطر نشان کرد: فاز اول تفرجگاه ارس را در این سفر به بهره‌برداری رساندیم.

استاندار اردبیل از حل مشکل احداث و کانالت‌گذاری پایاب منطقه مغان خبر داد و اضافه کرد: با تأمین اعتبار قرار شد ناهماهنگی‌های مربوط به این حوزه برطرف شود.

وی همچنین از افتتاح سالن ورزشی روستای تکله خبر داد و بیان کرد: این سالن ورزشی که سال‌های گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شده بود، تکمیل شده و تحویل اهالی منطقه شد تا مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار