آغاز اردوهای دانش‌آموزی پس از 2 سال در اردوگاه‌های استان یزد

یزد(پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی استان یزد تاکید کرد اردوهای دانش‌آموزی مکمل فعالیت مدارس است و فرصتی را برای معلمان و مربیان فراهم می‌کند تا یادگیری دانش‌آموزان در فضاهای علمی و حمایتی گسترش یابد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اردوهای دانش‌آموزی پس از 2 سال در اردوگاه‌های استان یزد

منصور کریمی، رییس سازمان دانش آموزی استان یزد در این اردو در خصوص آغاز اردوهای دانش‌آموزی اظهار کرد: اردوهای دانش‌آموزی مکمل فعالیت مدارس است و فرصتی را برای معلمان فراهم می کند تا یادگیری دانش آموزان، در فضاهای متفاوت عملی و حمایتی گسترش یابد.
وی با بیان اینکه در اردوها دانش آموزان محیط زندگی جدیدی را به دور از خانه تجربه می کنند باعث می‌شود تجربیات جدیدی برای آنها فراهم شود که از طریق آن مهارت‌های مدیریتی، مهارت‌های بین فردی و عزت نفس آنها افزایش پیدا می‌کند.

کریمی خاطرنشان کرد: اردوهای دانش‌آموزی در مدارسی برگزار می‌شود که دانش‌آموزان به صورت حضوری در مدارس حاضر می‌شوند و واحدهای آموزشی بر اساس پروتکل‌های صورت گرفته و ظرفیت کلاس‌ها می‌توانند با کسب مجوز نسبت به برگزاری اردوها اقدام کنند.

لازم به ذکر است اردوهای دانش آموزی پس از اخذ مجوز از ستاد استانی کرونا از آبان ماه سال جاری آغاز و تا پایان سال تحصیلی نیز ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار