دانش‌آموزان پاکدشتی پا به عرصه خبرنگاری گذاشتند

پاکدشت(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش پاکدشت، گفت با ورود دانش‌آموزان به عرصه‌ خبرنگاری، قطعا" در آینده‌ای نزدیک، آن‌ها از افتخارات ایران در زمینه خبرنگاری خواهند بود.

کد مطلب: ۱۲۳۹۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان پاکدشتی پا به عرصه خبرنگاری گذاشتند

نخستین کارگاه آموزش خبرنویسی، در ۳روز متوالی با همراهی دختران علاقه‌مند به خبرنویسی در حوزه پانا، در آموزش و پرورش پاکدشت تشکیل شد.

محمد اسدی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش، شرایط مناسبی در راستای آموزش خبرنویسی برای دانش‌آموزان علاقه‌مند فراهم کرد و در این جمع حضور پیدا کرد و گفت: با علاقه و تلاش، قطعا می‌توانید از افتخارات ایران در این زمینه باشید و در سطح بین‌الملل بدرخشید.

طاهره‌سادات سیدی، مدرس کشوری خبرگزاری پانا، ضمن ابراز خرسندی از حضور دانش‌آموزان در این دوره، اصول خبرنویسی را آموزش داد و به آن‌ها گفت: کار در حیطه‌ی خبر، خصوصا خبرگزاری پانا، عشق می‌خواهد؛ و این علاقه قلبی است که در کسب موفقیت‌ها در اولویت قرار دارد.

او با بیان اینکه خبرنگار، مسئولیت خبری که می‌نویسد را به عهده دارد؛ بر دقت، نظم و احترام به حقوق افراد در خبرنگاری تاکید کرد.

سیدی همچنین با اشاره بر اخلاق‌محوری و بی‌طرف بودن در این عرصه گفت: در خبرنویسی نباید برداشت شخصی خبرنگار بیان شود و مطالب بیان شده می‌بایست واضح، روشن و صحیح باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار