امیرعبداللهیان: ایران آماده یک توافق خوب برای بهره‌مندی کامل از مزایای اقتصادی است

تهران (پانا) - وزیرامورخارجه کشورمان در تماس تلفنی با «بدر بن حمد بوسعیدی» وزیر امور خارجه سلطنت عمان به مذاکرات هسته‌ای اشاره و تاکیدکرد جمهوری اسلامی ایران آماده نیل به یک توافق خوب برای بهره‌مندی کامل از مزایای اقتصادی توافق سال ۲۰۱۵ و رفع نگرانی احتمالی طرف مقابل است.

کد مطلب: ۱۲۳۹۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
امیرعبداللهیان: ایران آماده یک توافق خوب برای بهره‌مندی کامل از مزایای اقتصادی است

به گزارش اداره کل اطلاع رسانی و سخنگویی وزارت امورخارجه، وزیرامورخارجه کشورمان در تماس تلفنی با «بدر بن حمد بوسعیدی» وزیر امور خارجه سلطنت عمان ضمن اشاره به روابط مثبت دو کشور و اراده طرفین برای استمرار و گسترش و تحکیم مناسبات دوجانبه وهمکاری های منطقه‌ای و بین‌المللی، سلام رییس جمهور را برای سلطان عمان ابلاغ کرد.

«حسین امیرعبداللهیان» به مذاکرات هسته‌ای اشاره و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران آماده نیل به یک توافق خوب برای بهره‌مندی کامل از مزایای اقتصادی توافق سال ۲۰۱۵ و رفع نگرانی احتمالی طرف مقابل است و برنامه هسته‌ای ایران در ازای لغو تحریم‌ها، متناسب با برجام پیگیری خواهد شد.

**حمایت عمان از توافق هسته ای

وزیرخارجه عمان‌ نیز در این‌ تماس ضمن اشاره به حمایت مسقط از مذاکرات هسته‌ای، اعلام کرد که تاکید ایران بر جدیت و اهتمام در به نتیجه رسیدن گفت‌وگوها، موجب خوشبینی است و عمان همواره در این زمینه رایزنی می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار