استاندار سمنان:

آموزش و پرورش استان، زمینه‌ برگزاری امتحانات حضوری را فراهم کند

سمنان (پانا) - استاندار سمنان تاکید کرد زمینه برگزاری امتحانات دانش‌آموزان به‌صورت حضوری در کمال آرامش و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به وسیله آموزش و پرورش استان فراهم شود.

کد مطلب: ۱۲۳۸۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش استان، زمینه‌ برگزاری امتحانات حضوری را فراهم کند

سید محمدرضا هاشمی، در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری ابراز کرد: حفظ سلامت دانش آموزان اهمیت زیادی دارد و باید این مهم در برگزاری حضوری امتحانات با رعایت نکات بهداشتی مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها در مدارس به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، به صورت مستمر ادامه دار باشد، اظهار کرد: به دور از سیاه نمایی، واقعیت‌ها و تلاش‌های صورت گرفته در حوزه مدیریت مقابله با کرونا در استان، مستندسازی شده و اطلاع رسانی شود.

استاندار سمنان با عنوان این مطلب که طرح مدیریت هوشمند کرونا از ۲۱ آذر و در پنج مرحله اجرایی خواهد شد، بیان کرد: طرح مدیریت هوشمند کرونا در ۵ مرحله زمانی مختلف در بخش‌هایی مانند دستگاه‌های اجرایی، حمل و نقل درون شهری، واحدهای صنفی، حمل و نقل برون شهری و حوزه‌های علمی، تحقیقاتی و آموزشی اجرایی می‌شود.

هاشمی یادآور شد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز باید نظارت بر اتوبوس های بین راهی از لحاظ رعایت نکات بهداشتی که در استان توقف دارند را مَدنظر داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به تاکید رییس جمهور در واکسیناسیون اتباع خارجی علیه ویروس کرونا، افزود: همانطور که ریاست جمهوری تاکید داشتند، واکسیناسیون اتباع خارجی در استان سمنان ضمن تسریع، تکمیل شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در حوزه روستایی استان نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و انتظار می‌رود بیش از پیش تقویت شود.

هاشمی تاکید کرد: تلاش شود تا استان سمنان به سمت نقشه آبی سوق داده شود و از مردم عزیز استان خواهش داریم تا از سلامت خود و خانواده و اطرافیانشان در آستانه شب یلدا و در دورهمی‌های خانوادگی مراقبت کنند که ضرورت دارد رسانه‌ها نیز در این زمینه آگاهی بخشی کنند.

لازم به ذکر است؛ طبق جدیدترین رنگ بندی سامانه ماسک، شهرستان های دامغان، شاهرود، سمنان، گرمسار و سرخه، در وضعیت زرد و شهرستان‌های مهدیشهر، آرادان و میامی در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار