معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان:

در کنار دانش‌افزایی، باید به تولید دانش جدید و گسترش دانسته‌ها بپردازیم

سمنان (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با بیان اینکه اگر در جامعه‌ای توسعه مبنای پژوهشی نداشته باشد، پایدار نخواهد بود، تأکید کرد در کنار دانش‌افزایی، یادگیری و مطالعه منابع باید به تولید دانش جدید و گسترش دانسته‌ها نیز پرداخت.

کد مطلب: ۱۲۳۸۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
در کنار دانش‌افزایی، باید به تولید دانش جدید و گسترش دانسته‌ها بپردازیم

فاطمه منصوری، در آیین آغاز هفته پژوهش در مدرسه دخترانه 15 خرداد سرخه و در جمع معلمان و دانش آموزان پژوهنده، با ابراز خرسندی از قرار گرفتن در فضای مدرسه، اظهار کرد: همواره خود را دانش آموز می دانم.

وی در ادامه خطاب به دانش آموزان گفت: همواره به دنبال یادگیری بوده، پرسشگر، پرسشگر و پرسشگر باشید. راهی که برای آینده انتخاب کرده، آینده ای که برای خود ترسیم کرده و مسیری که برای زندگی برمی‌گزینیم، از مدرسه شکل گرفته و به باورها، تفکرات و پرورشی که در این محیط می یابیم، بستگی دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان، یکی از ویژگی های جوامع توسعه یافته و پیشرفته را توجه به بحث دانایی و توانایی و سرمایه گذاری در این حوزه برشمرد و افزود: سنجش سطح دانایی در جوامع وابسته به تولید و مصرف اطلاعات و گسترش آن نیز به میزان دسترسی سریع و آسان افراد به آن دانسته ها و داده ها بستگی دارد.

منصوری با بیان اینکه معلمان پژوهنده می توانند دانش آموزان پژوهشگر، پرسشگر و پژوهنده تربیت کنند، تصریح کرد: نظام آموزش و پرورش، اصلی ترین نقش را در توسعه جوامع داشته، چرا که تربیت و پرورش انسان به عنوان مهم ترین محور توسعه را به عهده دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، دانش آموزان را به انجام پژوهش های مسئله‌ محور توصیه کرد و از آنان خواست به عنوان انسان های توانمند و هوشمند، از فرصت فضای مجازی برای بیشتر آموختن، اشتراک و انتقال دانسته ها و پیشرفت جامعه و کشور استفاده کرده و اجازه ندهند این محیط، آنان را از مقام و شأن بزرگ انسانیت دور کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار