نحوه شرکت دانشجویان انصرافی در کنکور ارشد ۱۴۰۱

تهران (پانا) - نحوه شرکت دانشجویان انصرافی و همچنین دانشجویان دوره روزانه سال ۱۴۰۰ دانشگاه‌ها در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ اعلام شد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
نحوه شرکت دانشجویان انصرافی در کنکور ارشد ۱۴۰۱

دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره های غیر روزانه کارشناسی ارشد ناپیوسته به شرط نداشتن مشکل نظام وظیفه( برای برادران )می توانند بدون انصراف از تحصیل در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ ثبت نام کنند.

این متقاضیان پس از اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی باید انصراف قطعی در رشته قبلی را به دانشگاه جدید محل تحصیل ارائه بدهند.

با توجه به رای هیات عمومی دیوان عالی عدالت اداری پذیرفته شدگان دوره روزانه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ می توانند در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ ثبت نام و شرکت کنند.

متقاضیان مذکور و دانشجویان در حال تحصیل در دوره روزانه مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال های قبل در صورت داشتن سایر شرایط و ضوابط در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ باید تا پایان مهلت مقرر ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ از تحصیل انصراف قطعی خود را اعلام کنند و در صورت عدم انصراف قطعی از تحصیل در زمان مقرر در صورت قبولی در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ قبولی آنها در آزمون لغو خواهد شد.

ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ تا روز سه شنبه ۲۳ آذر منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود.

به متقاضیان توصیه کرده که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس براساس فرم پیش‌نویس با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش، اطلاعات لازم را براساس بندهای برنامه ‌نرم‌افزاری ثبت‌نام وارد نمایند.

متقاضیان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت نمایند. بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت‌نام با مدارک متقاضی در صورت پذیرفته‌شدن در آزمون، قبولی وی لغو و از ادامه تحصیل متقاضی جلوگیری خواهد شد.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و متقاضیان لازم است در روزهای دوشنبه ۲۶ و سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار