موفقیت یکی از طرح های برگزیده «کارویا» در جذب سرمایه مردمی

تهران (پانا) - طرح ابتکاری یکی از شرکت دانش‌بنیان حاضر در دومین قسمت مسابقه تلویزیونی «کارویا» ، تنها در 11 ساعت موفق به جذب سرمایه به روش تامین مالی جمعی شد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت یکی از طرح های برگزیده «کارویا» در جذب سرمایه مردمی

به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج؛ روش تامین مالی جمعی (کراد فاندینگ) ابتکاری جدید از سوی صندوق نوآوری است که امکان سرمایه‌گذاری عمومی در سودآورترین طرح‌های دانش‌بنیان را برای عموم مردم از مسیر فرابورس فراهم کرده است. در این روش اصل پول سرمایه‌گذاران توسط صندوق نوآوری و شکوفایی بیمه شده است.

برای این منظور مسابقه‌ای تلویزیونی با عنوان «کارویا» به همت صندوق نوآوری و با همکاری استودیو نوبین تولید شده است که طی آن ۱۰۰ شرکت دانش بنیان در آن به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و طرح‌های خود را ارائه می‌کنند و در نهایت ۲۴ شرکت توسط داوران انتخاب خواهند شد تا از طریق سکوهای تامین مالی جمعی مردم بتوانند در طرح‌های این شرکت‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

در دومین قسمت از مسابقه تلویزیونی «کارویا»، شرکت دانش‌بنیان «بلورآزمای سنجش نور» با طرح ابتکاری خود با رأی داوران، از میان پنج تیم شرکت کننده به عنوان تیم برگزیده انتخاب و این طرح جهت سرمایه‌گذاری عموم مردم روی سکوی تامین مالی جمعی کارن کراد قرار گرفت.

پس از قرار گرفتن طرح برتر در سکوی کارن کراد، به فاصله 11 ساعت از پایان پخش دومین قسمت مسابقه تلویزیونی «کارویا» از شبکه اول سیما، سرمایه مورد نیاز این طرح با مشارکت 58 سرمایه‌گذار اعم از 55 سرمایه‌گذار حقیقی با میانگین سرمایه‌گذاری 14 میلیون و 100 هزار تومان و سه سرمایه‌گذاری حقوقی با میزان سرمایه‌گذاری 86 میلیون و 200 هزار تومان تامین شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار