از اسرار سینما تا فصل سوم سریال باج  در شبکه 5 سیما

تهران (پانا) - شبکه پنج سیما، روز یکشنبه 21 آذرماه با پخش فصل دوم سریال باج، برنامه چراغ و اسرار سینما مهمان خانه مخاطبان می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۸۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
از اسرار سینما تا فصل سوم سریال باج  در شبکه 5 سیما

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه تلویزیونی «چراغ» شبکه پنج سیما، این هفته یکشنبه و سه شنبه 21و 23 آذرماه ساعت 22به تبیین موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب می پردازد.
در برنامه پیش روی این سوال مطرح می شود که برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از آسیب های فرهنگ بی بند و باری چه باید کرد؟
فصل سوم برنامه «چراغ» که هر هفته یکی از چالشها و مسائل مرتبط با عفاف و حجاب را مورد بررسی قرار می دهد، این هفته با حضور «آتسوکو هوشینو» بانوی مسلمان شده ژاپنی که پس از حادثه ی 11 سپتامبر به دین مبین اسلام مشرف شدند و سپس به ایران مهاجرت می کند، تماشایی می شود.
بازپخش برنامه «چراغ» را می توانید روز های دوشنبه و چهارشنبه ساعت 10:15 بیننده باشید و برای شرکت در نظرسنجی برنامه، نظرات و پاسخ های خود را به سامانه پیامکی 10000547 ارسال فرمایید.
«چراغ» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی مصطفی هیودی و اجرای المیرا سماواتی و با سردبیری محمد حسن زمان وزیری تولید شده است و نعیمه اسلاملو نویسندگی این برنامه را بر عهده دارد.
فصل جدید باج از شبکه پنج
فصل دوم سریال اکشن و خارجی باج به کارگردانی اریک کن یول هر شب ساعت 23 از شبکه پنج سیما پخش می شود. این سریال محصول ۲۰۱۷ کشورهای کانادا، فرانسه، آلمان و امریکا است و هنرمندانی همچون Luke Roberts, Sarah Greene, Brandon Jay McLaren در آن به ایفای نقش پرداخته اند.
این سریال در سه فصل پخش خواهد شد و داستان فصل دوم آن درباره تیم مذاکره‌کننده‌ای است که به بهانه مذاکره با افراد خلافکار و جنایتکار به نقاط مختلف دنیا سفر می‌کند. سر تیم آن‌ها، اریک است و تیم مذاکره‌کننده این‌بار، وقتی یک بازیکن بیسبال نیاز به پیوند مغز استخوان دارد، اهدا کننده مبلغ 6 میلیون دلار تقاضا کرده، متوجه می شوند که او به خاطر آزادی خواهرش که گروگان گرفته شده، مجبور است این پول را درخواست کند و ...
فصل دوم سریال باج در 12 قسمت 40 دقیقه ای هر شب ساعت ۲۳ پخش و تکرار روز بعد ساعت ۱۱ و ۱۹ خواهد بود. منتطر فصل سوم و جدید آن نیز بمانید.
تماشای اسرار سینمایی کارآگاه گجت 1
مستند «اسرار سینما» با هدف بررسی جلوه های ویژه انیمیشن کارآگاه گجت 1 دوشنبه 22 آذر ماه 40 بامداد از شبکه پنج سیما تماشایی می شود.
این برنامه قصد دارد، پشت صحنه این انیمیشن را تحلیل و تبیین نماید و بخش های جذاب آن را تقدیم نگاه مخاطبان کند.
انیمیشن کارآگاه گجت محصول 2015 کانادا در در ژانر انیمیشن و ماجراجویی است. این اثر داستان یک کارآگاه فراموشکار حواس پرت و شلخته به نام «کارآگاه گجت» است. این کارآگاه یک انسان است که مانند رباتها ابزار های عجیب و غریبی در بدن او کار گذاشته شده و می تواند از آنها کمک بگیرد. شخصیت دشمن او در این مجموعه «دکتر کلاو» است که رهبری سازمانی شرور به نام ام. ای. دی را به عهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار