رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان:

برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی شادابی را به خانواده‌ها هدیه می‌کند

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان در جلسه تعامل با مدارس، خطاب به مدیران مدارس همجوار سازمان دانش‌آموزی گفت دانش‌آموزان با ورود به سازمان دانش‌آموزی می‌توانند مهارت‌های زندگی را آموزش دیده و در کنار همسالان با برنامه‌های متنوع شادابی را به خانواده‌ها هدیه کنند.

کد مطلب: ۱۲۳۸۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی شادابی را به خانواده‌ها هدیه می‌کند

محمود رجبی پور گفت: مدیران مدارس و معاونین و مربیان پرورشی با سازمان دانش آموزی تعامل داشته باشند تا بتوانیم برنامه ها را به بهترین شیوه انجام دهیم.

وی از جذب دانش آموزان توسط کارشناسان سازمان دانش آموزی ابراز خرسندی کرده و گفت: استقبال خوب دانش آموزان از ورود به سازمان دانش آموزی نشان از تلاش مربیان و کارشناسان سازمان دانش آموزی است.

رجبی پور گفت: گرچه کرونا تغییر چشمگیری در خصوص فعالیتهای سازمان دانش آموزی ایجاد کرد ولی ما شاهد بودیم دانش آموزان با عشق و علاقه در برنامه های مجازی سازمان شرکت کرده و بهترین محتواها تولید شد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: بسیاری از شهرستانها با توجه به اینکه مشکل اینترنت داشتند ولی با علاقه زیادی در خصوص ارسال آثار قدم برداشتند.

وی از حضور دانش آموزان در برنامه های حضوری سازمان دانش آموزی نیز ابراز خرسندی کرده و گفت: هم اکنون که وضعیت شهرستانها خوب است و کرونا در حال حذف از زندگی ماست دانش آموزان با انگیزه بالا در کلاس‌ها شرکت کرده و بهره کافی از برنامه های سازمان را می‌برند.

رجبی پور در ادامه افزود: اجرای برنامه های جذاب و خوب مستلزم وجود نیروهای توانمند و فعال است که ما در این خصوص گام‌های موثری برداشتیم.

وی همچنین گفت: هنرستان‌ها بهترین گزینه برای ورود به برنامه های جذاب سازمان دانش آموزی هستند و می‌توانند باعث ایجاد شادابی بیشتر در فضاهای مختلف شوند و تا مدارس را به محیط شادابی تبدیل نکنیم آموزش‌های ما تاثیر نخواهد داشت و ما باید به سمت برنامه های جدید و جذاب برویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار