افتتاح 22 واحد مسکونی و چند طرح اشتغال‌زایی کمیته امداد در شهرستان نی‌ریز

نی‌ریز (پانا) - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس در سفر به نی‌ریز 22 واحد مسکونی و چند طرح اشتغال‌زایی افتتاح کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 22 واحد مسکونی و چند طرح اشتغال‌زایی کمیته امداد در شهرستان نی‌ریز

در مراسمی با حضور محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس ، هدایت فرماندار شهرستان نی ریز , درویش زاده رئیس کمیته امداد شهرستان نی ریز و جمعی از روسای ادارات شهرستان،تعداد 22واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر35000 میلیارد ریال وچند طرح اشتغالزایی کمیته امداد در نی ریز افتتاح شد.

طرحهایی که در این مراسم به بهره برداری رسید،تعداد 22واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر 35میلیارد ریال ، یک واحد تولید پوشاک صنعتی با مبلغ 700میلیون ریال که 500 میلیون ریال آن توسط کمیته امداد امام در قالب تسهیلات وام اشتغال زایی بصورت قرض الحسنه بوده و مابقی توسط خود مددجو تامین شده است و زمینه اشتغال 10نفر را بصورت مستقیم فراهم کرده است.

همچنین طرح پرورش زالو، با اشتغالزایی 2نفر با اعتباری بالغ بر 1000میلیون ریال که از این مبلغ 500میلیون ریال آن توسط کمیته امداد امام در قالب تسهیلات وام اشتغال زایی بصورت قرض الحسنه بوده و مابقی توسط خود مددجو تامین شده است و زمینه اشتغال 10نفر را بصورت مستقیم فراهم کرده است از دیگر طرح‌هایی بود که امروز افتتاح شد.

درویش زاده رئیس کمیته امداد امام(ره) نی ریز در حاشیه این مراسم گفت : در سال جاری مبلغ 9میلیارد تومان به طرح‌های اشتغال زایی تخصیص یافته که تاکنون مبلغ 5میلیارد تومان آن جذب شده است و همچنین نیز 14قلم کالای اساسی مانند یخچال ، لباسشویی ، گاز، فرش و....در قالب جهیزیه به ارزش 200میلیون تومان به 10 نوعروس اهداء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار