معادلات بزرگ در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک؛ معاون استعفا داد تا رئیس شود؟

تهران (پانا) - این احتمال وجود دارد که صندلی معاون ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش به فردی جدید برسد و آقای معاون سابق هم فعالیت خود برای پستی بزرگ را شروع کند.

کد مطلب: ۱۲۳۸۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
معادلات بزرگ در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک؛ معاون استعفا داد تا رئیس شود؟

امروز برخی منابع اعلام کردند که مهدی علی‌نژاد معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان که از زمان مسعود سلطانی‌فر در این پست حضور دارد، استعفا خود از معاون را به حمید سجادی وزیر جدید ورزش و جوانان داده و دیگر تمایلی به حضور در این پست ندارد؛ استعفایی که گفته می‌شود پذیرفته شده و طی ساعات آینده به صورت رسمی از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام خواهد شد.

معاون در اندیشه ریاست؟

هنوز مشخص نیست که مهدی علی‌نژاد پس از پایان کار در معاونت چه خواهد کرد و آیا او هم قصد دارد مسیر محمدرضا داورزنی را پیش ببرد. داورزنی که در زمان وزارت محمود گودرزی این معاونت را برعهده داشت، پس از اینکه از وزارت ورزش جدا شد، به فدراسیون والیبال برگشت و صندلی ریاست را پس گرفت. مهدی علی‌نژاد پیش از حضور در وزارت ورزش و جوانان رئیس فدراسیون ووشو بود.

البته شنیده‌ها و شایعات دیگر هم مبنی بر این است که علی‌نژاد قصد دارد نامزد ریاست کمیته ملی المپیک شود و به همین علت از سمت خود استعفا داده است. انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک تا پایان سال جاری شمسی برگزار خواهد شد و قرار است پس از پایان انتخابات فدراسیون‌ها، ثبت نام نامزدهای ریاست آغاز شود.

از طرف دیگر حتی شایعه شده است که شاید او گزینه وزیر ورزش و جوانان برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس باشد، موردی که با توجه به عدم استقبال وزیر ورزش از گزینه‌های محبوب هواداران پرسپولیس، شاید چندان هم دور از انتظار نباشد که علی‌نژاد را به مدیریت این باشگاه برساند که طی چند سال اخیر با مسائل آن درگیر بوده است.

آقای رئیس به صندلی معاونت می‌رسد؟

اما درباره جانشین علی‌نژاد در پست معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از حوالی خیابان سئول خبر می‌رسد که حمید سجادی با گزینه نهایی خود از مدتی پیش به تفاهم رسیده و براین اساس به زودی سید محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو به عنوان معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان معرفی خواهد شد و کار خود را در پستی جدید شروع می‌کند.

سید محمد پولادگر از سال 1379 رئیس فدراسیون تکواندو شده و طی این 21 سال هیچ وقت صندلی ریاست را رها نکرده است. او هر چند در مقعطی توانست خوب تکواندو را هدایت کند و موفقیت‌های خوبی را هم بدست آورد اما در سال‌های اخیر فدراسیونی ناکام بوده و موج انتقادات از او روزافزون است.

انتخابات فدراسیون تکواندو هم به زودی برگزار خواهد شد و شاید پیش از انتخابات محمد پولادگر از کاندیداتوری انصراف دهد. البته انصراف او به احتمال زیاد در حالی رخ خواهد داد که به صورت غیر رسمی از یکی از نامزدها حمایت کند تا در صورت برتری نامزد مورد علاقه او، همچنان مدیریت فدراسیون تکواندو را زیر نظر داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار