مدیر آموزش و پرورش قرچک از دوره آموزشی قطب دوم همیاران پانا شهرستان‌های تهران بازدید کرد

قرچک (پانا) - مدیر و معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش قرچک در دوره آموزشی قطب دوم همیاران پانا شهرستان‌های تهران گفت خبرگزاری پانا عرصه جذاب و پرمخاطبی است، به همین دلیل لازم است تا خبرنگار بی‌طرف و فارغ از حاشیه‌های سیاسی، ‌خبری را منعکس کند که واقعیت دارد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش قرچک از دوره آموزشی قطب دوم همیاران پانا شهرستان‌های تهران بازدید کرد

رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در دوره آموزشی قطب دوم همیاران پانا شهرستان‌های تهران ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ‌خصوص ۴۹۰۰ شهید فرهنگی و بیش از 36 هزار شهید دانش‌آموز که درس ایثار را به همگان آموختند‌، از میزبانی خبرنگاران چند منطقه ابراز خرسندی کرد و با اشاره به آیه کریمه «ای کسانی که ایمان آورده‌اید تقوای الهی پیشه کنید و سخن حق بگویید»، گفت: خبرنگار باید حکم درست و صحیح را با واقعیت بنویسد.

وی در ادامه ادامه اظهار کرد: خبر‌نویسی دنیای رقابتی است و سرعت عمل در آن از اهمیت بالایی برخوردار است، خبرنگاری می‌تواند سرعت عمل در خبر را داشته باشد که پیش از مراسم مطالعه دقیق در آن موضوع داشته باشد، از قدرت نگارش بالایی برخوردار باشد؛ که اگر خبر صریح و درست باشد مخاطبین بیشتری را هم جذب خواهد کرد. آموزش و پرورش جزء اداراتی است که ظرفیت خبری بالایی دارد و باید شبکه اطلاع‌رسانی قوی داشته باشد.

داورزنی در پاسخ به دانش‌آموزی که در ‌مورد راهکارهای شناساندن دانش‌آموزان خبرنگار در مناطق سوال داشت، بیان کرد: حضور دانش‌آموزان خبرنگار در تمامی مراسم‌های آموزش و پرورش سبب پر‌رنگ‌تر شدن این خبرگزاری، انتشار محتوای متنوع خبری و افزایش اعتماد به نفس دانش‌آموزان است.

خبرنگار دانش‌آموز: محدثه زارعی‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار