مدیر کل قرآن و عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:

آذربایجان شرقی در حوزه پرورشی یکی از استان‌های پیشتاز بوده است

تبریز(پانا)- مدیر کل قرآن و عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت‌های چشمگیر آذربایجان شرقی، این استان را یکی از استان‌های پیشتاز در حوزه پرورشی دانست.

کد مطلب: ۱۲۳۶۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
آذربایجان شرقی در حوزه پرورشی یکی از استان‌های پیشتاز بوده است

میکاییل باقری در گفتگو با پانا گفت: استان آذربایجان‌شرقی از استان‌هایی است که در فعالیت های قرآن و عترت و نماز و البته در حوزه پرورشی جز استان‌های پیشتاز کشور است و همواره کارهای اثرگذار و مانایی را در این حوزه انجام داده است.

وی افزود: ما همه ساله یکسری فعالیت‌های کشوری داریم که میزبانی این فعالیت‌ها را به یکی از استان‌های توانمند و برخوردار در حیطه ساختار و نیروی انسانی محول می کنیم. یکی از اهداف این سفر بنده بازدید از امکانات و زیرساخت های استان آذربایجان شرقی در حوزه میزبانی چهلمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزی است که تابستان ۱۴۰۱ برگزار می شود که این مسابقات ۵ سال قبل میزبانی اش با قید قرعه مشخص شده است ولی همزمان ۴ فرآیند این حوزه هم مدیریت و اجرا می شود که امروز در حضور کمیته های برگزاری پنجمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی خواهیم بود که در این مسابقات دانش آموزان و قرآن آموزان مراکز دارالقرآن حضور خواهند داشت.

باقری ادامه داد: همچنین سومین اجلاسیه سراسری نماز دانش آموزان را خواهیم داشت که این دو رویداد در سال ۱۴۰۰ اتفاق می‌افتد. از ماه ها، همکاران ما در استان آذربایجان شرقی برای اجرای این فرآیند تلاش می‌کنند و با هم اندیشی با این عزیزان در حسن اجرای این کار و با تلاش همکاران و حمایت ستاد شاهد برگزاری بسیار اثرگذار و به یادماندنی این رویداد ها در ۱۴۰۰ را آروز می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار