انتشار جدیدترین اثر کامران رسول‌زاده /فیلم

تهران (پانا) - جدیدترین اثر موسیقایی کامران رسول‌زاده ترانه‌سرا و خواننده به نام کابوس، منتشر می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۶۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
انتشار جدیدترین اثر کامران رسول‌زاده /فیلم

به گزارش روابط عمومی پروژه، کابوس عنوان ترانه جدید کامران رسول‌زاده است که به آسیب‌هاى جبران‌ناپذیرِ جنگ‌ها بر سرنوشت زنان و کودکان پرداخته است.
بخش‌هایی از موزیک ویدیوی این اثر با اشاره به این‌که "تو فاتح هیچ جنگى نیستى وقتى زنان و کودکانت تنها مغلوبان جنگند..."، جامعه جهانى را به توجه بیشتر به سرنوشت زنان و کودکانِ جنگ‌زده دعوت مى‌کند.
جنگ‌هاى افغانستان، دست‌مایه رسول‌زاده براى به تصویر کشیدن پیامش بوده است.
کامران رسول‌زاده، نویسنده، شاعر، ترانه سرا و کارگردان متولد اسفند۱۳۵۶ است. او در تازه‌ترین حضور بین‌المللى آثارش توانست عنوان بهترین فیلم مستند جشنواره معتبر رومانى را براى مستندش با عنوان "گاوچاه" به ارمغان بیاورد. این فیلم، پیش از این نیز در چند جشنواره معتبر به بخش رقابتى رسیده بود. رسول‌زاده در سالهاى اخیر بیشتر آثار موسیقایى خود را در غالب نماهنگ نویسندگى و کارگردانى کرده است.
ویدیوى کابوس، تازه‌ترین ساخته این هنرمند است که همچون اثر پیشین او که "آزادى" نام داشت به یکى دیگر از موضوعات اجتماعى پرداخته است.
ترانه‌هاى کامران رسول‌زاده در قالب مجموعه‌اى با عنوان "دستم را باز بگذارید، مى‌خواهم بنویسم آغوش" توسط انتشارات مروارید به انتشار رسیده است و او براى ماه‌هاى آینده آثار جدیدى نیز در دست انتشار دارد.
عوامل ساخت موسیقی کابوس عبارتند از:
ترانه و آهنگ: کامران رسول‌زاده ، تنظیم، میکس و مسترینگ: بهنام شهرکى، گیتار الکتریک: مسعود همایونی، ویولن و آلتو: بابک‌ شهرکی، ویولن سل: کوروش کشاورز، پیانو: پدرام‌ شهرکی، ضبط: استودیو پارت
عوامل ساخت موزیک ویدیوی کابوس عبارتند از:
نویسنده و کارگردان: کامران رسول‌زاده، فیلمبردارى و تدوین: مهدى مرودشتى، دستیار کارگردان: امین علمایى، دستیار فیلمبردار: احمد ضیافت دوست، دستیارتدوین: شاهین تاران، بازیگر خردسال: دلسا صفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار